مهرو کمرانی مربی تیم ملی تکواندو شد

بهترین مربی جهان و آسیا در رده سنی نونهالان، از امروز (شنبه) بعنوان مربی در کنار مینو مداح هدایت تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان را عهده‌دار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، درادامه تمرینات بانوان هوگوپوش کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ آسیا، مهرو کمرانی از امروز (شنبه) با حضور در اردوی تیم ملی بعنوان مربی در کنار مینو مداح (سرمربی) هدایت تیم ملی تکواندوی بزرگسالان بانوان کشورمان را برعهده خواهد داشت. 
مهرو کمرانی پیش از این بعنوان سرمربی، هدایت تیم ملی نونهالان کشورمان را برعهده داشت و در سال 2014 تیم دختران ایران را قهرمان کرد و عنوان بهترین مربی جهان را نیز به خود اختصاص داد. در سال 2015 نیز در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان این رده‌سنی به همراه شاگردانش برسکوی نخست ایستاد و عنوان بهترین مربی آسیا و جهان را نیز بدست آورد.
گفتنی است، کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان هستند.

مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا، 31 فروردین ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه 1395 در فیلیپین برگزار می شود و ایران با دو تکواندوکار در این مسابقات حضور خواهد داشت.

۲۰ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.