بررسی شرایط درمان قهرمان المپیک در فدراسیون پزشکی ورزشی؛بهداد سلیمی 25 بهمن ماه تمرینات بدنسازی را آغاز می کند

بررسی شرایط درمان قهرمان المپیک در فدراسیون پزشکی ورزشی؛بهداد سلیمی 25 بهمن ماه تمرینات بدنسازی را آغاز می کند
نشست بررسی روند درمان بهداد سلیمی ، ملی پوش وزنه برداری ، با حضور این قهرمان طلایی المپیک لندن و به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی ، به دنبال عمل جراحی که روز 27 آبان ماه روی زانوی چپ بهداد سلیمی انجام شد ، تیم ویژه ای متشکل از مسئولان این فدراسیون و فدراسیون وزنه برداری و متخصصان حوزه های مختلف تشکیل شد تا روند درمان این قهرمان با دقت و در عین حال سرعت لازم پیگیر شده و او بتواند هرچه زودتر به صحنه قهرمانی باز گردد. در این باره عصر روز سه شنبه در محل فدراسیون پزشکی ورزشی نشست ویژه ای برگزار شد و طی آن جزئیات درمان سلیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ابتدای این نشست با آرزوی بهبودی کامل برای سلیمی ، تصریح کرد: سلامت قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور بویژه ملی پوشان عزیز برای این فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر این اساس همواره تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را به این عزیزان ارائه دهیم.

 وی با اشاره به در پیش بودن بازی های المپیک ، خاطر نشان کرد: طبیعی است که در چینین ایامی موضوع سلامت ملی پوشان المپیکی را با حساسیت دوچندانی دنبال می کنیم و در این رابطه بهبودی بهداد سلیمی به عنوان یکی از ستارگان ورزش کشور از جمله فعالیت های جدی فدراسیون پزشکی ورزشی برای موفقیت ورزش کشور در المپیک ریو است. امیدواریم با تلاش هایی که در این باره انجام می شود در وهله اول این قهرمان ارزشمند سلامت کامل خود را به دست بیاورد و سپس در میدان ورزش همچون گذشته برای کشورمان افتخار آفرین باشد.

 در این نشست در حالی که حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری خواستار اعلام زمان قطعی برای آغاز تمرینات شد ، دکتر سهراب کیهانی پزشک معالج توضیحات لازم را برای حاضران ارائه کرد.

همچنین دکتر امین نوروزی که کار فیزیوتراپی بهداد سلیمی زیر نظر او انجام می شود با ابراز رضایت از روند درمان توانبخشی ، به ارائه گزارشی در این خصوص پرداخت و گفت: از روز عمل در مجموع شش ماه زمان می برد تا ما بتوانیم اجازه دهیم او ورزش حرفه ای را آغاز کند.

 وی با اشاره به اینکه در فاز اول توانبخشی طبق برنامه زانوی سلیمی به میزان 90درجه باز می شود،گفت: مرحله حساس درمان که از هفته چهارم تا سیزدهم است شروع شده است و از نظر ما از امروز به مدت 40 روز دیگر یعنی(25 بهمن ماه) اجازه بدنسازی به او داده می شود اما در مجموع بین 5 تا شش ماه ریسک دارد.

دکتر نوروزی درباره تاکید علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر اینکه بهداد سلیمی به رقابت های گزینشی المیپک- جام فجر برسد، خاطر نشان کرد: همه ما داریم تلاش می کنیم برای اینکه بهداد به یک مدال خوب در المپیک دست یابد.

 دکتر نوروزی گفت: در حال حاضر بهداد سلیمی تمرینات بالاتنه را شروع کرده است.

 در این نشست دکتر رضا سعیدی دبیر و دکتر بنی جمالی رئیس کمیته درمان فدراسیون ، دکتر صمدی کارشناس تغذیه و دکتر باقری رئیس کمیته پزشکی فدرسایون وزنه برداری نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

۱۶ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.