با حضور شهنازی ومسئولین لی نینگ؛نشست معرفی اسپانسرالبسه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو برگزار شد

با حضور شهنازی ومسئولین لی نینگ؛نشست معرفی اسپانسرالبسه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو برگزار شد
صبح امروز نشست معرفی اسپانسر البسه کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک ریو با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل،قدرت اله شجاع و کمال کورک مدیران شرکت لینینگ در منطقه خاورمیانه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه  اظهار داشت: از ماه های گذشته مذاکراتی با کمپانی های مختلف داشتیم و در نهایت با استفاده از تجربه ای که از انتخاب حامی مالی برای البسه کاروان ایران در رویدادهای قبل به دست آورده بودیم، با شرکت لینینگ برای همکاری در این زمینه به توافق رسیدیم.
وی در مورد آنچه باعث حاصل شدن توافق نهایی در این زمینه از سوی کمیته ملی المپیک شد، افزود: در پیشنهاد ارائه شده از این شرکت،نباید بابت گمرک که هزینه های بالایی هم دارد هزینه‌ای پرداخت کنیم و بر همین اساس و با توجه به کیفیت آن و اینکه محدودیتی در تامین لباس نداریم ،گزینه مورد نظر را انتخاب کردیم، ضمن اینکه باید بگویم از کمپانی های اروپایی مانند ایتالیا و آلمان هم پیشنهاد داشتیم، اما تولید ۸۰ درصد این کمپانی ها هم در کشور چین انجام می‌شد. این موضوع هم دلیلی بر  همکاری با شرکت لینینگ شد.
شهنازی با بیان اینکه طرح ارائه شده برای لباس کاروان المپیکی ایران با همفکری انجمن ملی طراحان انجام شد، گفت:البسه کاروان ایران برگرفته از طرح های اسلامی- اسلیمی است. قالب رنگ لباس مورد نظر سفید که نماد صلح و آرامش است، همراه با رنگ آبی می باشد. طرح اسلیمی مورد نظر برگرفته از گنبد مسجد لطف‌الله اصفهان است، ضمن اینکه رنگ آبی نیز برگرفته از خلیج همیشه فارس می باشد. البته باید بگویم در طرح ارائه شده نماد پرچم ایران هم به چشم می خورد.
در ادامه این نشست ،کمال کورک از لبنان که به عنوان نماینده شرکت لی نینگ در خاورمیانه معرفی شد، اظهار داشت: نام لی نینگ برگرفته از قهرمان پر افتخار ژیمناستیک چین است که ۳۶ مدال رنگارنگ از حضور در میادین مختلف در رشته ژیمناستیک کسب کرد، ضمن اینکه چند عنوان قهرمانی المپیک نیز در اختیار دارد.
وی یادآور شد:  این شرکت از سال ۱۹۹۰ به عنوان برند اصلی کار خود را در کشور چین آغاز کرد و به مرحله ای رسیده که اسپانسر یکی از تیم های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا نیز است.
همچنین در این نشست خبری، قدرت‌الله شجاع، مدیرعامل شرکت مربوطه در خاورمیانه در مورد دلایل همکاری با کمیته ملی المپیک ایران خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم ورزشکاران ایران لایق بهترین ها هستند. آنها در میادین مختلف آسیایی و المپیک افتخارآفرین بودند و به همین دلیل استفاده از البسه تولیدی ما توسط آنها باعث افتخار ماست چرا که ایران جزو 5 تیم برتر آسیا و هفده کاروان برتر المپیک می باشد لذا این عوامل در انتخاب ایران برای تامین البسه اعزامی به ریو برای ما خیلی مهم بود.
شجاع تاکید کرد: بر آن هستیم تا بهترین لباس با کیفیت مورد نظر را برای اعضای کاروان ورزش ایران تولید و ارائه کنیم.
در پایان این نشست در حضور خبرنگاران و مسئولین شرکت لی نینگ، تفاهم نامه ای میان کمیته ملی المپیک و شرکت لی نینگ ، توسط شاهرخ شهنازی دبیر کل  و کمال کورک مدیر فروش خاور میانه لینیگ به امضا رسید .

۱۵ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.