جام جهانی شمشیربازی جوانان – تهران؛نماینده فدراسیون جهانی شمشیربازی برای سفر به ایران معرفی شد

جام جهانی شمشیربازی جوانان – تهران؛نماینده فدراسیون جهانی شمشیربازی برای سفر به ایران معرفی شد
نماینده ای از کشور تونس به عنوان ناظر فدراسیون جهانی شمشیربازی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی جوانان ایران به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، فدارسیون شمشیربازی ایران که طی سال های گذشته برگزار کننده متوالی و سالیانه مسابقات جام جهانی جوانان بود، امسال نیز برگزار کننده این رقابت ها در اسلحه سابر خواهد بود.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان که یکی از اولین رویدادهای این رشته در آغاز سال 2016 میلادی به حساب می آید 19 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.

«علی بلحاج» از کشور تونس ناظر معرفی شده از سوی فدراسیون جهانی شمشیربازی است که همزمان با برگزاری این رقابت ها به تهران سفر می کند تا بر روند برگزاری مسابقات نظارت داشته باشد. این ناظر تونسی یک روز زودتر از آغاز مسابقات به ایران سفر خواهد کرد تا به منظور بررسی و تایید نهایی، از محل برگزاری دیدارهای در سالن شهید کلاهدوز و همچنین محل اسکان شمشیربازان شرکت کننده بازدید کند.

امتیاز به دست آمده در مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر جوانان تهران تاثیر مستقیم در رنکینگ جهانی بازیکنان شرکت کننده دارد و از این حیث مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

۱۵ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.