پایان مهلت ثبت نام حضور در جام جهانی شمشیربازی تهران با اعلام آمادگی 8 کشور

پایان مهلت  ثبت نام حضور در جام جهانی شمشیربازی تهران با اعلام آمادگی 8 کشور
مهلتی که برای اعلام آمادگی تیم های متقاضی شرکت در مسابقات جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان ایران درنظر گرفته شده بود، روز گذشته در حالی به پایان رسید که علاوه بر 22 بازیکن ایران، 19 شمشیرباز از کشورهای مختلف نیز برای حضور در این رقابت ها آمادگی خود را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، در راستای برگزاری سالیانه و متوالی مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جوانان در ایران، امسال نیز کشورمان میزبان این رویداد است.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان به عنوان یکی از اولین رویدادهای سال جدید میلادی در این رشته، 19 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد. این رقابت ها تنها در اسلحه سابر برگزار می شود.

مهلتی که برای اعلام آمادگی تیم های متقاضی شرکت در مسابقات جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان ایران در نظر گرفته بود، روز گذشته (یکشنبه) به پایان رسید. این در حالی است که طی مدت زمان در نظر گرفته برای این کار، نمایندگانی از 8 کشور جهت سفر به تهران و شرکت در این رقابت ها اعلام آماگی رسمی کردند.

بر این اساس عراق  با 5 بازیکن، آذربایجان با 4 بازیکن، اوکراین، مصر، کویت و گرجستان هر یک با 2 بازیکن همراه با تونس و آرژانتین با یک بازیکن، کشورهایی هستند که آمادگی رسمی و قطعی خود را نسبت به اعزام نماینده به ایران اعلام آماده کردند ضمن اینکه ایران هم به عنوان میزبان 22 بازیکن معرفی کرده است.

بر این اساس مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جام جهانی جوانان در سال 2016 با حضور 22 بازیکن ایرانی همراه با 19 بازیکن خارجی برگزار خواهد شد. رقابت میان 41 بازیکن شرکت کننده در این رقابت ها در سالن کلاهدوز تهران برگزار می شود.

امتیاز به دست آمده در مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر جوانان تهران تاثیر مستقیم در رنکینگ جهانی بازیکنان شرکت کننده دارد و از این حیث مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

۱۵ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.