جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک 2020؛ تمرینات ملی پوشان پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک 2020؛ تمرینات ملی پوشان پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو که خود را جهت حضور در مسابقات پاراتکواندو آسیا آماده می کنند در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پنج تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی پاراتکواندو که خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 آماده می کنند در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
مسابقات پاراتکواندو برای نخستین بار از پارالمپیک 2020 در تقویم مسابقات این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت و به همین منظور اعضای تیم پاراتکواندو ایران از هم اکنون و به منظور کسب امتیازات لازم برای بالا بردن رنکینگ خود جهت حضور در این رویداد بین المللی تلاش خود را آغاز کرده اند.
تمرینات تیم ملی پاراتکواندو در بخش فنی در محل فدراسیون تکواندو پیگیری می شود و ملی پوشان این رشته جهت تمرینات هوازی، کار با وزنه و استفاده از امکانات مرکز تمرینات آبی آکادمی ملی المپیک دو روز در هفته را در این مجموعه به تمرین می پردازند.
پنج اردونشین تیم ملی پاراتکواندو را آقایان مهدی پوررهنما، سجاد جوان بخت، سعید صادقیان پور، محسن عبدی و محمود جعفرزاده تشکیل می دهند.

۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.