نشست هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های شنا و بوکس برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های شنا و بوکس برگزار شد
سومین دور از نشست های هماهنگی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی صبح امروز با حضور مسئولین فدراسیون های شنا،شیرجه و واترپلو و بوکس به همراه مسئولین وکادر فنی آنها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست نخست که با حضورکیومرث هاشمی رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس،روح الله حسینی نائب رئیس،دانشمندفر دبیر،همایون اردلان،نهرودی و استکی برگزار شد رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین فدراسیون در آماده سازی مشتزنان ابراز داشت:انتظار داریم تا فدراسیون توجه ویژه ای به احسان روز بهانی داشته باشد ولی بدون تردید عدم مصاحبه های متنوع در خصوص یک رویداد و یک صدایی در فدراسیون حاشیه ها را از این رشته المپیکی دور خواهد کرد .

وی ادامه داد:کمیته ملی المپیک بخوبی اردو ها و تمرینات تیم های مختلف ورزشی را رصد می کند و امیدواریم تمرنیات مشتزنان کشورمان در تیم ملی و APB بخوبی ادامه داشته باشد و روزبهانی با تمرکز و انگیزه به تمرینات خود ادامه دهد و بزودی از اردوی تیم ملی بوکس دیدن کرده و از نزدیک شاهد وضعیت اردونشینان خواهیم بود.

سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی مسائلی را در خصوص وضعیت اردو ها و روند آماده سازی تیم ملی بوکس و مسابقات کسب سهمیه المپیک مطرح کردند.

 در ادامه مسولین فدراسیون بوکس نیز توضیحاتی در خصوص برنامه های خود برای افزایش کسی سهمیه المپیک در رقابتهای پیش رو ارائه کردند.

بعد از نشست بوکس با حضور مسئولین کمیته و رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو،سمیع زاده دبیر،خبیری نژاد،حسینی،کشتکار و حضرتی کادر فنی این فدراسیون دومین نشست هماهنگی فدراسیون های المپیکی برگزار شد که در ابتدا رئیس فدراسیون شنا مطالبی در خصوص روند کسب سهمیه المپیک ریو توسط تیم ملی شنا و شیرجه را مطرح کرده و عنوان داشت نمی توان شانسی برای واترپلو برای کسب سهمیه قائل بود ولی رقابتهای کسب سهمیه در شنا و شیرجه تا زمان بازیهای المپیک ریو ادامه خواهد داشت و امید زیادی وجود دارد تا بتوانیم نماینده ای در بازیهای المپیک 2016داشته باشیم و اگر این امر در مسابقات محقق نشد شانس استفاده از وایلد کارت را داریم.

سپس خبیری نژاد توضیحاتی در خصوص روند آماده سازی ملی پوشان ارائه داد اینکه ولی پور،کریمی و نظر پور سه نماینده شیرجه کشورمان با توجه به اینکه 12 شیرجه سهمیه بگیر ریو از شرق آسیا بوده اند احتمال کسب سهمیه از سوی نمایندگان کشورمان در رقابتهای قاره ای وجود دارد .

در ادامه کشتکار سرمربی شنا توضیحاتی در خصوص رکوردهای جهانی شنا برای کسب سهمیه المپیک ریو ارائه داد و عنوان داشت تمرکز خوبی در تمرینات بر روی نصیر نژاد، چاووشی فر،جلالی،میرزایی و انصاری داریم.

وی ادامه داد: در بازیهای المپیک 2008 از آنجاییکه بیش از هزار شناگر در رقابتها حضور داشتند در این دوره فدراسیون جهانی برای 900 شناگر جهت کسب سهمیه المپیک ریو برنامه دارد لذا ممکن است برخی شناگران سهمیه بگیرند ولی اینکه آیا می توانند در بازیهای المپیک ریو حضور یابند باید منتظر نظر فدراسیون جهانی بود و دید فدراسیون جهانی بر اساس آیتم هایی که دارد چه نفراتی را برای حضور در المپیک معرفی خواهد کرد.

سپس هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو در واقع سه فدراسیون است و ما بخوبی بر این امر واقف هستیم که بسیاری از استخرها در اختیار بخش خصوصی بوده و عملا فدراسیون از استخر و امکانات خوبی برای رشد و توسعه این رشد مادر برخودردار نیست.

وی ادامه داد:به هر حال با کمک مسئولین باید این مشکل فدراسیون برطرف شود و خودم به شخصه در وزارت آموزش و پرورش که بودم بر روی توسعه شنا تاکید بسیاری داشتم و امیدوارم به رغم محدودیتهایی که وجود دارد با تلاش و زحماتی که در مجموعه زحمتکش و پرتلاش فدراسیون و کادر فنی و قهرمانان می بینیم این عزیزان بتوانند برنامه های خود را در کسب سهمیه المپیک پیاده کنند و کمیته ملی المپیک هر آنچه در توان دارد از این رشته حمایت خواهد کرد.

۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.