شاهرخ شهنازی:بزودی فدراسوین های المپیکی شارژ مالی می شوند/ کشتی،وزنه برداری و تکواندو در اولویت قرار دارند

شاهرخ شهنازی:بزودی فدراسوین های المپیکی شارژ مالی می شوند/ کشتی،وزنه برداری و تکواندو در اولویت قرار دارند
دبیر کمیته ملی المپیک کشورمان از پرداخت بخش جدید بودجه فدراسیونهای المپیکی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تاکید بر حمایت همه جانبه کمیته از رشته های اعزامی به المپیک ریو اظهار داشت:  کمیته ملی المپیک بنا بر وظیفه ذاتی خود از فدراسیونهای المپیکی حمایت مادی و معنوی نموده و خواهد داشت و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
وی ادامه داد: تمام اقشار جامعه در جریان شرایط روز و وضعیت اقتصادی و مشکلاتی که دولت با آنها روبروست هستند و کمبود بودجه چیزی نیست که فقط مختص ورزش باشد. امروز در تمامی دستگاهها و ارگانها با این مشکل مواجه هستیم و تمام مدیریت و هنرمان نیز مدیریت بودجه و منابع مالی بنا بر فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است.
شاهرخ شهنازی از پرداخت بودجه به فدراسیونهای المپیکی طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: طی پیگیریهای بعمل آمده از سوی مسئولین کمیته ملی المپیک طی روزهای آینده بخش جدیدی از بودجه به حساب کمیته ملی المپیک واریز می گردد و بلافاصله رقم قابل توجهی را در اختیار فدراسیونهای اعزامی به ریو،بخصوص رشته های ردیف اول تقسیم بندی کمیته یعنی رشته های مدال آوری همچون کشتی،وزنه برداری و تکواندو قرار می دهیم.
وی در پایان گفت: بودجه مختص فدراسیونها به محض دریافت از خزانه،بلافاصله در اختیار فدراسیونها قرار می گیرد تا آنان بتوانند برنامه های آماده سازی تیمهای خود را پیگیری نمایند.


۱۳ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.