کسب 28 سهمیه انفرادی بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو توسط ملی پوشان کشورمان

کسب 28 سهمیه انفرادی بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو توسط ملی پوشان کشورمان
چهارمین نشست اعضا هیئت رئیسه مرکز نظارت بر تیم های ملی در خصوص چگونگی روند آماده سازی تیم های ملی نامزد حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات این مرکز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی مرکز نظارت بر تیمهای ملی؛ در ابتدای این نشست دکتر رحیمی ریاست مرکز نظارت بر تیم های ملی طی سخنانی با تاکید بر فعالیت همه جانبه کمیته های مختلف تخصصی مرکز نظارت گفت: تاکنون 28 سهمیه انفرادی بازیهای المپیک 2016 توسط ملی پوشان کشورمان بدست آمده است و امیدواریم که این سهمیه تا زمان آغاز بازیهای المپیک افزایش چشم گیری داشته باشد.

وی افزود: از کلیه فدراسیونهای المپیکی خواسته شده تا برنامه های تدارکاتی خود را تا زمان آغاز المپیک بصورت مکتوب، مدون و اجرایی به مرکز نظارت بر تیم های ملی ارائه دهند تا بتوانیم ورزشکاران کشورمان را با بالاترین آمادگی فنی، پزشکی و روانپزشکی به المپیک اعزام کنیم.

دکتر باقرزاده عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز در این نشست در رابطه با اختصاص بودجه به فدراسیونهای المپیکی گفت: در هیچ دوره ای مانند امسال تا این حد حمایت مالی از فدراسیونهای المپیکی صورت نگرفته است و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تلاش هستند تا این حمایت های ملی تا زمان اعزام ورزشکاران به المپیک برزیل ادامه یابد.

وی همچنین از احتمال بالای کسب سهمیه توسط تیم های ملی والیبال و فوتبال کشورمان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که کاروان ورزشی کشورمان در المپیک برزیل افتخارآفرینی کرده و مدالهای ارزشمندی را بدست آورد.

المپیکی کردن فضای کشور در راستای ایجاد انگیزه و ارتقا روحی و معنوی ورزشکاران المپیکی، از دیگر مباحث مطروحه در نشست فوق بود که مقرر شد در این ارتباط یک کارگروه تشکیل و اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این نشست همچنین پیرامون اعزام مشاوران و متخصصان فرهنگی، پزشکی ، روانپزشکی به فدراسیونها در جهت آماده سازی همه جانبه ورزشکاران المپیکی برای حضور شایسته در المپیک 2016 ،بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

شایان ذکر است که در این نشست دکتر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر باقرزاده عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، دکتر علی جانی مسئول کمیته علمی، دکتر واعظ موسوی مسئول کمیته روانشناسی، حسن مسجدی مسئول کمیته فرهنگی، دکتر سعیدی نماینده فدراسیون پزشکی، دکتر برجسته دبیر مرکز نظارت بر تیم های ملی،  مهدی فراهانی مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و دکتر دهخدا عضو هیئت رئیسه مرکز نظارت بر تیم های ملی  و علی فدائی خو کارشناس مرکز نظارت بر تیمهای ملی حضور داشتند.

 

۱۳ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.