رئیس کمیته پارالمپیک جهان:ریو بایدهم سطح لندن و بیجینگ عمل کند/سلامتی ورزشکاران الویت نخست است

رئیس کمیته پارالمپیک جهان:ریو بایدهم سطح لندن و بیجینگ عمل کند/سلامتی ورزشکاران الویت نخست است
سر فیلیپ کروان ضمن ملزم دانستن سلامتی ورزشکاران در رقابت های ریو اعلام کرد که میزبان پارالمپیک 2016 باید هم سطح لندن وبیجینگ باشد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از IPC؛همزمان با آغاز سال نو میلادی "سر فیلیپ کراون" رئیس کمیته پارالمپیک جهان صحبت های را درخصوص پاراالمپیک سال جاری ایراد کرد.

وی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت:در سال پیش رو مهم ترین اتفاق پارالمپیک رخ می دهد،بنابراین ما باید با یکدیگر متحد باشیم در قالب یک جامعه فراگیر موفقیت پارا ورزش را برای نخستین بار در آمریکای لاتین رقم زنیم.

همچنین باید نشان دهیم که موفقیت پارا المپیک بیجینگ2008 و لندن 2012 استثنا نبوده است بلکه شکل استاندارد و معمول پاراالمپیک بوده است.

ریو 2016 بسیار متفاوت از لندن 2012 خواهد بود چرا که این شهر باید نماد فرهنگ یکپارچه خود باشد و شخصیت و میراث غنی خود را به این رویداد منتقل کند.

وی در ادامه افزود:بر این باور هستم که میزبان المپیک با برگزاری جشن ها و مراسم خاص خود برای همیشه در ذهن  ورزشکاران باقی خواهد ماند.

هر چند برای برگزاری موفق المپیک فاکتورهایی نظیر پوشش تلوزیونی ،تماشاگران و بازدیدکنندگان،عملکرد مطلوب ورزشکاران و میراث برزیل لازم است و انتظار می رود میلیون ها بیننده از 150 کشور این رقابت ها را پی گیری کنند.

همچنین سازمان برگزار کننده متصور شده است که می تواند رکورد فروش بلیط را در پارالمپیک لندن بشکند و بیشتر از 2.76 میلیون بلیط بفروشد.

در این رقابت ها نام های نا آشنایی وجود دارد اما من حتم دارم با عملکرد ورزشی بهتری از سوی ورزشکاران مواجه می شویم چنانچه در رقابت های قهرمانی جهان 2015در سطوح مختلف به وضوح شاهد چالاکی وسرعت ورزشکاران بودیم.

وی همچنین با اشاره شرایط نا به سامان اقتصادی و سیاسی ریو گفت؛ما می دانیم که نا آرامی های سیاسی و رکود اقتصادی ریو فرسنگ ها این کشور را از ایده ال دور کرده و همچنین معضل سلامتی آب،ورزشگاه های آبی و حمل و نقل بر قرار است اما به ریو کمک می کنیم تا بتواند این مسائل را رفع و رجوع کند چرا که مهم ترین الویت ما سلامت ورزشکاران به وِیژه در پیست های آبی المپیک است.

۱۳ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.