ناطق نوری:"حسینی" مدیر تیم APB است

ناطق نوری:"حسینی" مدیر تیم APB است
رییس فدراسیون بوکس گفت:"روح الله حسینی" با حفظ سمت به عنوان مدیر تیم APB نیز فعالیت می کند و تمام امور مربوط به این تیم تحت نظر ایشان انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رییس فدراسیون بوکس در گفت و گو با سایت فدراسیون بوکس تصریح کرد:نایب رییس فدراسیون ما از قهرمانان سابق آسیا است و تمام مجموعه فدراسیون بوکس به توانایی های او ایمان دارند.

وی افزود:تصمیم گرفتیم تا با حفظ سمت، تمام فعالیت های تیم  APB نیز تحت نظر حسینی انجام شود.

ناطق نوری ادامه داد:حسینی با نظارت خود نظم خوبی در اردوهای تیم ملی بوجود آورده و تیم APB  هم باید تمام فعالیت های خود را تحت نظارت ایشان انجام دهد.

رییس فدراسیون بوکس در خصوص سفر دو بوکسور کشورمان به چین گفت:ما روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری انتخابی تیم ملی را داریم و باید بدون این دو بوکسور تیم را آماده حضور در تورنمنت مجارستان که اواسط بهمن ماه برگزار می شود کنیم.

وی ادامه داد:صحبت هایی با روح الله حسینی انجام دادم و متوجه شدم که فروتن گل آرا و سجاد محرابی از او مرخصی گرفتند.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا این دو بوکسور به اردوی تیم ملی باز می گردند یا خیر گفت:وقتی که از روح الله حسینی و علیرضا استکی مرخصی گرفتند در واقع با هماهنگی از اردوی تیم ملی جدا شده اند و بعد از بازگشتشان در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

وی در پایان بیان داشت:ما این روزها باید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم.امیدوارم با همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ بوکس و رسانه ها بتوانیم در آرامش کامل به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 

 

۱۲ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.