جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه تیمی المپیک؛ کمانداران ریکرو و کامپوند تست آمادگی جسمانی دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه تیمی المپیک؛ کمانداران ریکرو و کامپوند تست آمادگی جسمانی دادند
ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 14 کماندار حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم های ملی ریکرو و کامپوند که خود را برای مسابقات کسب سهمیه تیمی المپیک و جام جهانی آماده می کنند در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
این آزمونها از شش تیرانداز در بخش کامپوند اعزامی به مرحله سوم مسابقات جام جهانی و هشت ورزشکار در بخش ریکرو که خود را جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه تیمی المپیک ریو آماده می کنند گرفته شد.
ریکرویها پیش از آغاز مسابقات کسب سهمیه که خرداد ماه 1395 برگزار خواهد شد در مسابقات کاپ آسیایی تایلند که اواخر اسفندماه سال جاری برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
همچنین چهار ملی پوش تیراندازی با کمان در بخش کامپوند نیز 22 دیماه به مرحله سوم رقابتهای جام جهانی در کشور فرانسه و بلافاصله پس از آن در مرحله آخر و فینال این رقابتها که هفتم بهمن در کشور آمریکا برگزار می شود اعزام خواهد شد.
لازم به ذکر است مرحله دوم اردوی آماده سازی ملی پوشان تیراندازی با کمان از یکم دیماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و تا 26 دیماه نیز ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است سرمربی تیم ملی ریکرو حجت الله واعظی و مجید احمدی نیز هدایت ملی پوشان کامپوند را بر عهده دارد.

۱۲ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.