سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛کسب دو مدال نقره و یک برنز دیگر برای کاروان ورزشی کشورمان/ درخشش ووینام کاران ایران

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛کسب دو مدال نقره و یک برنز دیگر برای کاروان ورزشی کشورمان/ درخشش ووینام کاران ایران
اعضای تیم ملی ووینام کشورمان دو مدال نقره و یک برنز دیگر بازیهای آسیایی داخل سالن ویتنام را برای کاروان ورزشی کشورمان در بدست آوردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رقابتهای ووینام سومین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن ویتنام دقایقی پیش در اجرای فرم پیگیری شد که طی آن محسن احمدی در رده آقایان به مدال برنز دست یافت و منیر احمدی نیز مدال نقره بانوان را بر گردن آویخت.
در دیدارهای اجرای فرم امروز محسن احمدی توانست با 278 امتیاز پس از حریفان اندونزیایی و ویتنامی بر سکوی سوم بازیها بایستد.
منیر احمدی نیز با 284 امتیاز پس از حریفی از هند بر سکوی دوم ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد؛ در این دیدار نماینده کشور کامبوج به مدال برنز دست یافت.
اما در بخش مبارزه و در وزن 60- کیلوگرم محمد حسین میرآخورلی نماینده شایسته کشورمان که در دیدار ماقبل فینال توانسته بود حریف کامبوجی خود را ناک اوت کند در دیدار نهایی مقابل حریف ویتنامی خود شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
در حال حاضر کشورمان با یک مدال طلا، دو نقره و چهار برنز در جایگاه هشتم قرار دارد.
سومین دره بازیهای آسیایی داخل سالن از جمعه در دو شهر هانوی و هوشیمینه ویتنام آغاز شده و تا 17 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.