روسلان لانف: سطح فینال مسابقات تیراندازی خیلی بالا بود/ باز هم به ایران می آیم

روسلان لانف: سطح فینال مسابقات تیراندازی خیلی بالا بود/ باز هم به ایران می آیم
تیرانداز سرشناس آذری حضور در مسابقات زمستانی سلاح های بادی در ایران را مثبت و تاثیرگذار توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی  ،روسلان لانف اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و شرکت کنندگان خصوصا در مرحله پایانی رکوردهای بالایی را به ثبت رساندند.
تیراندازی آذری که در این دوره از مسابقات در مکان ششم قرار گرفت، درباره انگیزه اش از حضور در ایران گفت: شرکت کردن در تورنمنت های خارجی برای من آموزنده و موثر است و از حضورم در این رقابت ها رضایت دارم. چهار سال پیش هم یک بار در ایران تیر زدم و فکر می کنم مسابقات خوبی برای آمادگی من باشد.
لانف که بهترین تیرانداز جمهوری آذربایجان و نفر چهل و هفتم رنکینگ فدراسیون جهانی است، درباره اینکه چرا نتوانست در فینال عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: ماده اصلی من رپید فایر است، اما فکر می کنم در ۱۰ متر هم با توجه به رکوردهای قبلی ام خوب تیر زدم. البته باز هم تکرار می کنم که سطح فینال بسیار بالا بود.
وی درباره شانس حضور در المپیک گفت: هنوز که سهمیه نگرفته ام اما فکر می کنم در رپید فایر می توانم به این افتخار دست پیدا کنم. در رده بندی هم در جایگاه خوبی قرار دارم و بهترین تیرانداز آذربایجان هستم امیدوارم در مسابقات پیش رو در اروپا بتوانم سهمیه المپیک را به دست بیاورم.

۶ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.