غفوری: میزبانی آبرومندی در تور جهانی ساحلی خواهیم داشت

غفوری: میزبانی آبرومندی در تور جهانی ساحلی خواهیم داشت
دبیر سازمان والیبال ساحلی گفت: با همکاری نزدیکی که با مسئولین و عوامل اجرایی سازمان مناطق آزاد کیش داریم، به امید خدا میزبانی شایسته برای رقابت های تورجهانی خواهیم بود.

 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 30 بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود. برگزاری این رقابت ها نیازمند رعایت استانداردهای لازم فدراسیون جهانی والیبال است و در حال حاضر کمتر از دو ماه به زمان شروع رقابت ها باقی مانده است.
دبیر سازمان والیبال ساحلی درباره فرصت کوتاه باقی مانده تا این رقابت ها و نگرانی های موجود برای میزبانی شایسته ایران در این رقابت ها گفت: همه کار ها بر اساس زمانبندی خود در حال انجام هست و خدا رو شکر نگرانی خاصی نداریم. همکاری و حمایت های مسئولین سازمان مناطق آزاد کیش به ویژه دکتر مونسان مدیر عامل این سازمان در برگزاری تورجهانی واقعا مثال زدنی هست . این اتحاد و همکاری خیلی از موانع را از سر راه برداشته است و ما را در برگزاری شایسته این مسابقات کمک می کند.
کسری غفوری تصریح کرد: تا کنون برای برگزاری تور جهانی و آماده سازی محل برگزاری این رقابت ها کارهای بزرگی انجام شده است که در نوع خود ودر مدت زمان کوتاه مثال زدنی است.
وی به انتقال یک هزار و 500 تن ماسه مرغوب برای ساخت پنج زمین مسابقه این رقابت ها اشاره کرد و گفت: برای زمین اصلی سکوی تماشاگران با ظرفیت بیش از یک هزار نفر ساخته شده است.
دبیر سازمان والیبال ساحلی تصریح کرد: عملیات عمرانی به گونه ای بوده است که پلاژ آقایان به زودی در جزیره کیش با همکاری سازمان والیبال ساحلی تبدیل به مرکز توسعه والیبال ساحلی در آسیا شده است.
وی به دیوار چینی دور زمین ها برای حفظ ماسه ها اشاره کرد و گفت: از دیگر کارهای انجام شده ایجاد موج شکن برای محافظت از زمین ها در کنار ساحل است.
غفوری به ایجاد ساحلی شاداب برای مردم در این منطقه تاکید کرد و گفت: برای تردد راحت تر میهمانان از هتل داریوش تا محل برگزاری مسابقات مسیر ویژه پیاده روی ایجاد شده است.
رییس سازمان والیبال ساحلی در پایان با تشکر و قدردانی از همه عوامل اجرایی برگزاری این رقابت ها گفت: به یقین آماده سازی فضای لازم برای برگزاری تور جهانی در کیش بدون همکاری این عزیزان امکان پذیر نخواهد بود.

۶ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.