سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛ سرپرست تیم ملی تیروکمان :کمانداران از سه شنبه به مصاف خود می روند

سرپرست تیم ملی تیروکمان ایران با اشاره به برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا در ویتنام گفت: خوشبختانه نفرات اعزامی در شرایط خوبی بسر می برند و از فردا باید به مصاف حریفان خود بروند که با توجه به تمریناتی که تاکنون سپری کرده اند به کسب موفقت آنها بسیار امیدواریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبر نگار اعزامی"مجید صادقی" در این باره  افزود: تیم تیروکمان ایران با 16 ورزشکار در دو رشته ریکرو و کامپوند برای نخستین بار در مسابقات داخل سالن ویتنام شرکت کرده است که در هر رشته نیز چهار ورزشکار زن و مرد در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت که امیدوارم تلاش های این ملی پوشان و حمایت های فدراسیون با نتایج مطلوب همراه شود.
وی تصریح کرد: با برگزاری مسابقات مقدماتی که از پس فردا آغاز می شود، کمانداران زن و مرد ایران باید به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.
صادقی تصریح کرد: تیم کشورمان با ترکیب کامل در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات آسیایی داخل سالن ویتنام حضور یافته است که این اولین حضور تیم ایران است که بدون شک با کاستی هایی همراه خواهد بود و مطمئن باشید ضمن توجه به کسب رتبه و امتیازات لازم، تا حد ممکن سعی می کنیم تجربه مناسبی را از این مسابقات کسب کنیم تا در مسابقات آینده از آن استفاده مطلوب ببریم.
سرپرست تیم ملی تیروکمان ایران گفت: طبق برنامه تنظیمی که از سوی ستاد برگزاری مسابقات ارائه شده است، برنامه حضور ملی پوشان کشورمان به این شرح خواهد بود:

- روز های 10 تا 12 آبان ماه تمرین تیم ها
- روزهای 12 آبان ماه ساعت 9 صبح مسابقه مقدماتی ریکرو و کامپوند بانوان در ساعت 10/40-- کامپوند آقایان و ادامه مسابقات مقدماتی بعد از ظهر 13/30 و 14/30
- روز 13 آبان ماه ساعت 9 صبح حذفی ریکرو بانوان و 10/45 کامپوند آقایان ادامه مسابقات 13/30 و 14/30 بعد از ظهر
- روز 14 آبان صبح نیمه نهایی و بعد از ظهر فینال دو رشته ریکرو و کامپوند در دو بخش آقایان و بانوان
- روز 15 آبان مسابقات تیمی آقایان و بانوان در دو رشته کامپوند و ریکرو و بهد از ظهر همان روز توزیع مدال و اختتامیه مسابقات.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام مشکلات موجود به دنبال آن هستیم تا توانایی و شایستگی های خود را ثابت کنیم و امیدوارم در این راه موفق شویم.

 

۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.