عملکرد تنیسورها زیر ذره بین سرمربی تیم ملی تنیس؛نیاز به محک بیشتری برای انتخاب نفرات داریم

عملکرد تنیسورها زیر ذره بین سرمربی تیم ملی تنیس؛نیاز به محک بیشتری برای انتخاب نفرات داریم
سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان گفت: به زوی محسن حسین زاده به سایر ملی پوشان حاضر در اردوی آماده سازی ملحق می شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس ؛سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان با تشریح برنامه های ملی پوشان اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه در ایران،  ما تصمیم گرفتیم برای آماده سازی هر چه بیشتر ملی پوشان در رقابت های فیوچرز ترکیه شرکت کنیم . تیم ملی در هفته های ۴۹ و ۵۰ بازیها حضور پیدا کرد و فرصت خوبی بود تا بازیکنان خود را محک بزنند.

وی گفت: تیم ملی با ترکیب انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان و محسن حسین زاده در مسابقات حضور پیدا کرد . این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و با وجود تنیسورهای قدر اروپایی شاهین خالدان عملکرد خوبی داشت و حتی بیش از انتظار ظاهر شد . محسن حسین زاده نیز روند رو به رشدی داشت اما انوشا شاهقلی نیاز به تمرین بیشتری دارد و این فرصت باعث شد تا ما مشکلات را بررسی و در خصوص رفع آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: با پایان این رقابت ها ، مرحله جدیدی از اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور انوشا شاهقلی، امیر حسین بادی ، محمد کارگران اروجی و آرش سوری در باشگاه تنیس استقلال آغاز و تا اواسط دی ماه ادامه پیدا می کند . در این مرحله ما محسن حسین زاده را به دلیل بیماری در اختیار نداریم اما به زودی و پس از بهبودی کامل به تمرینات آمادگی بازمی گردد و شاهین خالدان و امیر والا معدنچی نیز تمرینات خود را در آمریکا و دوبی پیگیری می کنند . 

احمدوند در خصوص حضور در رقابت های بین المللی کیش گفت: مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز اواخر دی ماه به مدت ۲ هفته در کیش برگزار می شود و با هدف آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت ها نیز شرکت می کنیم و قرار است شاهین خالدان و امیر والا معدنچی  به سایر ملی پوشان ملحق شوند. قرار نیست تنیسورها در غالب تیم ملی در این رقابت ها حضور پیدا کنند و هر یک به صورت انفرادی به مصاف حریفان خود می روند و من نیز به عنوان ناظر عملکرد آنها را زیر نظر خواهم داشت .

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: تاکنون حضور هیچ یک از تنیسورها در ترکیب اصلی تیم ملی قطعی نشده است و ما در نظر داریم پس از رقابت های بین المللی کیش، در فیوچرز ترکیه و تونس نیز شرکت و سپس با بررسی عملکرد بازیکنان تکلیف نفرات حاضر در دیویس کاپ مشخص می شود. در حال حاضر ۴ تنیسور در بخش بزرگسالان و ۲ بازیکن در بخش جوانان در ترکیب تیم ملی حضور دارند و برنامه های ملی پوشان با حضور این تعداد پیگیری می شود و دیگر هیچ تنیسوری در رده سنی بزرگسالان به ترکیب اردونشینان اضافه نمی شود اما در صورتیکه در بخش جوانان بازیکنی عملکرد بهتری داشت و نظر ما را جلب کرد با خط خوردن یکی از بزرگسالان به ترکیب تیم اضافه می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه های تیم ملی به خوبی پیگیری می شود و امیدوارم به هدفمان که صعود و بقاء در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه است دست پیدا کنیم.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) برگزار می شود آماده می کند.

یاد آور می شود: ۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می کند.

 

۲ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.