در ادامه اردوهای آماده سازی مسابقات انتخابی المپیک؛بوکسورها تست آمادگی جسمانی دادند

در ادامه اردوهای آماده سازی مسابقات انتخابی المپیک؛بوکسورها تست آمادگی جسمانی دادند
نفرات حاضر در دومین مرحله از اردو های آماده سازی تیم ملی بوکس که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کنند تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 14 بوکسور از 23 ورزشکار حاضر در این اردو که از 24 آذر ماه دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز کردند در این آزمون ها حضور یافتند.
مهرداد حمیدیان مربی تیم ملی بوکس در خصوص اردوی این تیم گفت: دور نخست تمرینات تیم ملی بوکس در تاریخ 25 آبان ماه و با دعوت از 30 بوکسور آغاز شد که در پایان این اردو و با برگزاری مسابقات انتخابی 23 بوکسور انتخاب و به مرحله دوم تمرینات دعوت شدند.
وی گفت: تمرینات تیم ملی بوکس در این مرحله از اردوها در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران و زیر نظر مربیان این تیم آقایان  علی استکی، همایون امیری، مهرداد حمیدیان، علی اشرفی و مهدی شفیعی تا 15 دیماه ادامه خواهد داشت.
مسابقات کسب سهمیه المپیک بوکس چهارم فروردین ماه 1395 در کشور چین برگزار خواهد شد و ملی پوشان بوکس پیش از آن در تاریخ سوم بهمن ماه 94 در تورنمنت بین المللی مجارستان حضور خواهند یافت.   

۱ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.