اتحادی برای صعود؛بازدید سر زده وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک

اتحادی برای صعود؛بازدید سر زده وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک
وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با حضور سر زده در اردوی تیم ملی فوتبال المپیک در بندرعباس از تمرینات این تیم بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکترمحمود گودرزی و کیومرث هاشمی بعد از هماهنگی های بعمل آمده تصمیم گرفتند تا بصورت سر زده با حضور در بندرعباس از روند تمرینات و آماده سازی تیم ملی فوتبال المپیک کشورمان در آستانه دیدارهای تدارکاتی این تیم برای صعود به المپیک ٢٠١٦ ریو بازدید بعمل آورند.

در راستای تصمیم دو مقام مسئول دو نهاد ورزشی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در راستای هماهنگی و همدلی هر چه بیشتر جهت حمایت از کاروان اعزامی اسران به المپیک ریودوژانیرو مقرر گردید بازدیدها و نظارتهایی هماهنگ جهت بررسی مشکلات رشته های اعزامی و رفع آنها در فرصت هشت ماهه تا اعزام صورت گیرد که بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال اولین اقدام و حرکت در این زمینه است.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در بدو حضور خود در خصوص این بازدید و حضورش در استان هرمزگان گفت: حضورم در این استان دو جنبه و بخش دارد که بخش اول آن ورزشی،دیدار با مسئولین،پیشکسوتان و ورزشکاران استان و همچنین بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک همراه با رئیس کمیته ملی المپیک است.در بخش دوم هم مقرر شده تا در نشست و سمیناری که با محوریت جوانان برگزار می گردد حضور یابیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران محلی مبنی بر وضعیت تعامل بین دو مجموعه وزارت و کمیته اظهار داشت: به هیچ عنوان اختلافی بین این دو مجموعه وجود ندارد و وزارت ورزش بنا بر وظیفه ذاتی خود از برنامه های آماده سازی کمیته ملی المپیک برای حضوری قدرتمند در المپیک حمایت می کند.

دکتر گودرزی ادامه داد: کمیته ملی المپیک طبق مسئولیت و وظیفه ذاتی خود باید برنامه ریزی آماده سازی و اعزام تیمها و رشته های المپیکی را انجام داده و پیگیری کند که وزارت ورزش هم بعنوان بخشی از دولت با تمام قوا از این مجموعه و برنامه هایش حمایت کرده و خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد:دو مجموعه با یک هدف و نگاه هستیم که در نهایت باید به نقطه ای مشخص یعنی موفقیت و افتخارآفرینی در آوردگاه المپیک و در نهایت شاد کردن دل مردم برسیم. در این راستا وزارت ورزش و جوانان  با تمام قدرت در کنار کمیته ملی المپیک و فدراسیونها خواهد بود.


در ابتدای این بازدید مایلی کهن به معرفی تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال المپیک پرداخت و اظهار داشت: تک تک این عزیزان آینده فوتبال کشور هستند اعتقاد دارم هر استان ما می تواند یک تیم ملی داشته باشد کشور ما در زمینه فوتبال بسیار غنی است و با کمی حمایت می تواند آینده درخشانی داشته باشد

مایلی کهن ادامه داد: از بیست و پنج بازی خوبی که تا کنون داشته ایم بیست و سه بازی با برد همراه بوده و این نشان دهنده تصمیم و غیرت ملی پوشان و کادر فنی تیم است این موضوع را نیز باید یادآوری کنم کادر فنی تیم ما هنوز بعد از یکسال نه قراردادی داشته اند و نه ریالی دریافت کرده اند و فقط و فقط به کار حرفه ای خود و هدف ملی می اندیشند.

در ادامه محمد خاکپور نیز ضمن تشکر از وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک به مشکلات تیم ملی فوتبال اشاره کرد وگفت:علیرغم اینکه بهترینهای ایران در اختیار داریم اما اعتقاد داریم که حمایتهای خوبی از تیم نشده و انتظار داریم که نگاهها در استانه حضور در مسابقات نهایی تغییرکند.

وی ادامه داد: این تیم پتانسیل صعود و شکست طلسم چهل ساله رادارد اما باید حمایتها چند برابر شود بچه های این تیم به دنبال پاداش و مسایل مالی نیستند اماحضور شما را در اردو به فال نیک می گیریم و خواهش می کنیم در مقطع باقیمانده حمایتی دو چندان داشته باشید.

گفتنی است،اردوی تیم ملی فوتبال المپیک کشورمان  بعد از اتمام اردوی ترکیه از روز شنبه هفته جاری در بندرعباس آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

۱ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.