با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک ؛مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه ای بین المللی روانشناسی ورزشی برگزار شد

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک ؛مراسم افتتاحیه کارگاه منطقه ای بین المللی روانشناسی ورزشی برگزار شد
صبح امروز با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مدرسین بین المللی مراسم افتتاحیه روانشناسی بین المللی منطقه ای در سالن آمفی تئاتر آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این مراسم شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدعوین و مدرسین بین المللی ابراز داشت:هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقا سطح دانش روانشناسان ورزشی کشورمان می باشد که در حال حاضر در تیمهای مختلف ورزشی کشورمان مشغول به فعالیت می باشند و امیدواریم دوره خوبی را پشت سر بگذرانند و بتوانند از مطالب مطرح شده در این دوره در جهت موفقیت ورزش کشورمان در رقابتهای بین المللی  و داخلی بهره لازم را ببرند.

وی ادامه داد:آقای پروفسور ژانگ رییس انجمن ورزشی روانشناسی آسیا و اقیانوسیه مدرس این دوره می باشد که از بهترین مدرسان روانشناسی ورزشی جهان محسوب می شوند و هدف از برگزاری چنین دوره ای به روز شدن دانش روانشناسان ورزشی کشورمان می باشد که با توجه به منطقه ای بودن این کار گاه آموزشی میهمانان خارجی نیز در آن حضور دارند.

شایان ذکر است:در این دوره چهار روزه 15 نفر حضور دارند که 6 نفر خارجی و 9 نفر آنها ایرانی می باشند که با آخرین متدهای روانشناسی ورزشی آشنایی پیدا می کنند.

در مراسم افتتاحیه محمد کاظم واعظ موسوی رییس بخش روانشناسی ورزش آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند.

۳۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.