انتخابی المپیک آسیای مرکزی؛ پیروزی ساحلی بازان ایران برابر هند

انتخابی المپیک آسیای مرکزی؛ پیروزی ساحلی بازان ایران برابر هند
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در دومین روز مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیای مرکزی موفق به شکست نمایندگان هند شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیایی مرکزی قاره آسیا از روز گذشته آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
در دومین روز این رقابت ها تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به مصاف نمایندگان هند رفتند و با اقتدار موفق به شکست آنان شدند.
تیم ملی الف والیبال ساحلی (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در دیدار با تیم الف هند دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 6 و 21 بر 5 حریف خود را شکست دادند.
تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 18 تیم ب هند را شکست داد تا ملی پوشان ایران راهی دیدار نهایی این مسابقات شوند.
تیم های ملی والیبال ساحلی قزاقستان نیز موفق به شکست سریلانکا شدند تا حریف ساحلی بازان ایران در دیدار نهایی شوند.
دو تیم سریلانکا و هند نیز برای کسب عنوان سومی فردا یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند.
ملی پوشان ایران را در مسابقات انتخابی منطقه آسیایی مرکزی در هند حمید موحدی و کامران ذوقی به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کنند.
پیش از این رقابت های مرحله مقدماتی چهار منطقه آسیا شامل غرب آسیا، شرق آسیا، جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه انجام شده است و کشورهای قطر، ژاپن، اندونزی و استرالیا با کسب مقام قهرمانی به مرحله پایانی این رقابت ها صعود کردند.

۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.