هندی ها حریف ساحلی بازان ایران شدند

هندی ها حریف ساحلی بازان ایران شدند
مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیای مرکزی روز جمعه در هند پیگیری شد و تیم های الف و ب کشور میزبان، حریف ایران شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل در منطقه آسیایی مرکزی قاره آسیا از روز گذشته آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
بر اساس برنامه های اعلام شده قرار بود در این رقابت ها شش کشور حضور یابند که در گروه نخست تیم های الف و ب کشور مالدیو با پذیرش شکست برابر سریلانکا از گردونه مسابقات حذف شدند و امروز سری لانکا و قزاقستان به مصاف یکدیگر می روند.
در گروه دوم که ایران نیز قرار دارد، قرار بود در روز نخست تیم های هند و پاکستان به مصاف یکدیگر بروند که هندی ها به پاکستانی ها ویزا ندادند. بنابر این تیم های الف و ب هند، حریف ایران در دومین روز این رقابت ها شدند.
تیم های ملی الف (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) و ب (صابر هوشمند و عباس پورعسگر) ایران نمایندگان کشورمان در مسابقات آسیایی مرکزی هستند که عصر امروز به مصاف نمایندگان کشور میزبان می روند.
ملی پوشان ایران را در مسابقات انتخابی منطقه آسیایی مرکزی در هند را حمید موحدی و کامران ذوقی به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کنند.
پیش از این رقابت های مرحله مقدماتی چهار منطقه آسیا شامل غرب آسیا، شرق آسیا، جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه انجام شده است و کشورهای قطر، ژاپن، اندونزی و استرالیا با کسب مقام قهرمانی به مرحله پایانی این رقابت ها صعود کردند.

۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.