پایان کار تیم ملی در رقابت های بین المللی فیوچرز ترکیه

پایان کار تیم ملی در رقابت های بین المللی فیوچرز ترکیه
تیم ملی تنیس کشورمان به کار خود در رقابت های بین المللی فیوچرز ترکیه پایان داد.

 

به گزاررش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: تیم ملی تنیس کشورمان که برای آماده سازی جهت حضور در رقاب های گروه ۳ آسیا و اقیاتوسیه راهی مسابقات بین المللی ترکیه شده بود به کار خود پایان داد.

در آخرین روز این رقابت ها تیم ملی کشورمان در راند دوم باید با تیم رومانی مسابقه میداد که به دلیل بیماری محسن حسین زاده ، این دیدار برگزار نشد تا تیم رومانی جواز حضور در راند بعدی را بدست آورد.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان پس از رقابت در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

این مسابقات به مدت ۲ هفته برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) برگزار می شود آماده می کند.

یاد آور می شود: ۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می کند.

۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.