اعزام ملی پوشان ووشوی بانوان از کانادا به ویتنام

تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیایی راهی ویتنام محل سومین دوره این مسابقات شده است.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیش از این سفر با اعضای تیم ملی سانشوی بانوان گفتگو کردیم که در ادامه می آید: خدیجه زینال زاده: آسیایی ها بهترین های دنیا هستند خدیجه زینال زاده دارنده مدال برنز جهان در سال 2007 گفت: از اینکه قرار است چه کشورهایی در این رقابت ها حضور پیدا کنند اطلاع چندانی ندارم، اما این را می دانم که آسیایی ها بهترین ووشوکاران جهان هستند. این سانشوکار وزن 48- کیلوگرم ادامه داد: از حریفانم شناخت چندانی ندارم اما با توجه به اینکه چیزی حدود 4 ماه در اردو بودیم و تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم از آمادگی بالایی برخوردار هستم و امید زیادی به کسب مدال طلای این رقابت ها دارم.
 زهرا کریمی: فقط به کسب مدال طلا فکر می کنم زهرا کریمی قهرمان المپیک 2008 پکن اظهار داشت: با توجه به آمادگی بالایی که دارم تنها به دنبال کسب مقام قهرمانی در این رقابت ها هستم و به چیزی جز کسب مدال طلا فکر نمی کنم.
این سانشوکار وزن 60- کیلوگرم افزود: حریفان اصلی ام در این رقابت ها نمایندگان چین و ویتنام هستند اما همانطور که گفتم تنها به دنبال کسب مدال طلای این رقابت ها هستم و فرقی نمی کند که با چه حریفی مبارزه کنم.
 مریم توکلی: در بهترین شرایط بدنی و فنی قرار دارم مریم توکلی دارنده مدال برنز رقابت های World Games گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در بهترین شرایط فنی و بدنی قراردارم.
 این سانشوکار وزن 56- کیلوگرم خاطرنشان ساخت: از حریفان خود چندان شناختی ندارم اما مطمئناً از ویتنام و چین حریفانی خواهم داشت. وی تأکید کرد: با اینکه در وزن شلوغی شرکت می کنم اما قول می دهم که با مدال از این رقابت ها باز گردم.
فاطمه دهقان دارنده مدال برنز جوانان جهان اظهار داشت: با پشت سرگذاشتن تمرینات سخت و فشرده در طول اردوها به اوج آمادگی رسیده ام. وی ادامه داد: امسال اولین سالی است که در وزن 70- کیلوگرم مبارزه می کنم و شناخت چندانی از حریفانم ندارم، اما سعی کرده ام با دیدن فیلم مبارزه حریفانم شناخت نسبی نسبت به آنها پیدا کنم. دهقان تأکید کرد: ما همه برای کسب مدال طلا پا به این مسابقات می گذاریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.
۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.