اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو در کارگاه آموزشی تغذیه آکادمی

اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو در کارگاه آموزشی تغذیه آکادمی
کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه به صورت کاملا اختصاصی ویژه کادر فنی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک ریو و همچنین نظر به اهمیت دانش تخصصی تغذیه ورزشی در عملکرد ورزشکاران، بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری این کارگاه نمود.
هادی عطارد مسئول بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی که مدیریت این کارگاه را نیز بر عهده داشت در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش اطلاع رسانی در خصوص آشنایی با اصول کاربردی تغذیه ورزشی تکواندوکاران بیان کرد و گفت: این نخستین کارگاه آموزشی تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقات ویژه رشته ورزشی وابسته به وزن بود که جهت کادر فنی تیم ملی تکواندو و به صورت کاملا کاربردی برگزار شد.
عطارد در ادامه گفت: در این کلاس آموزشی که با استقبال تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی تکواندو مواجه شد پس از بیان برنامه و نحوه تمرینات و مسابقات تیم ملی تکواندو در تورنمنت های بین المللی توسط کادر فنی، اساتید این کارگاه جدیدترین اصول علمی تغذیه ورزشی را متناسب با شرایط تمرینات و مسابقات این تیم جهت رسیدن به حداکثر کارایی و عملکرد در آستانه مسابقات المپیک ریو به کادر فنی ارائه کردیم.
وی در پایان ضمن مثبت ارزیابی کردن این کلاس آموزشی گفت: تغذیه جهت روزهای پیش از مسابقه و تامین حداکثر کارایی ورزشکار، تغذیه در طول روز مسابقه با توجه به زمان بندیهای متفاوت مسابقه، تغذیه جهت تسریع در ریکاوری و بازگشت به حالت اولیه ورزشکار از موضوعات مورد بحث در این کارگاه بود.

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.