مرادی: با کاهش رکورد حضور پررنگی در المپیک خواهم داشت

مرادی: با کاهش رکورد حضور پررنگی در المپیک خواهم داشت
نماینده دوی ماراتن کشورمان در بازیهای المپیک ریو گفت: با کاهش رکوردم سعی می کنم حضور پررنگی در بازیهای المپیک 2016 داشته باشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی محمد جعفر مرادی در ادامه اظهار داشت: پیش از این هم انتظار داشتم که رکورد ورودی دوی ماراتن برای المپیک ریو تعدیل شود. چرا که با این رکورد تعداد بسیار محدودی تاکنون موفق به راهیابی به المپیک شده بودند و فاصله زیادی تا برگزاری بازیها باقی نمانده است.
وی افزود: رکورد ورودی 2:19 ساعت است و من با زمان 2:17:41 جواز حضور در این میدان مهم را در دست دارم. البته سعی می کنم با برنامه ای که دارم و با پیگیری تمرینات سخت حدود پنج دقیقه رکوردم را کاهش دهم تا بتوانم جزء نفرات برتر دوی ماراتن در المپیک باشم و زنگ تفریح نشوم.
مرادی در پایان گفت: تمریناتم را در آکادمی ملی المپیک و با برنامه های اشکان غلامی پیگیری می کنم. اما قرار است از روز 25 آذر ماه در مجموعه ورزشی آزادی تمرین کنم. بعد هم در نظر دارم تا پیش از حضور در بازیهای المپیک ریو در چند مسابقه خارجی به انتخاب خودم شرکت کنم. البته هنوز برنامه هایم را به رییس فدراسیون ارائه نکرده ام.

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.