13 وزنه بردار به اردوی آماده سازی المپیک دعوت شدند

13 وزنه بردار به اردوی آماده سازی المپیک دعوت شدند
جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با محوریت بررسی عملکرد تیم ملی بزرگسالان در رقابت های جهانی امریکا عصر امروز در فدراسیون برگزار شد ودرنهایت ضمن نقد نقاط ضعف کادر فنی مقرر گردید حسین توکلی همچنان بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری تا بازی های المپیک 2016 ریو با قدرت به کار خود ادامه دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری عصر دیروز یکشنبه 22 آذربا حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، حسین مقامی دبیر فدراسیون، محمد نصیری مشاورعالی فدراسیون و عضو کمیته فنی، محمد زهتاب، نصراله دهنوی رییس کمیته فنی، مهدی عطاراشرفی، علی پاکیزه جمع، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، جلیل امیری، همایون بسطامی به جهت بررسی عملکرد تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در مسابقات جهانی امریکا با حضور حسین توکلی سرمربی تیم ملی برگزار شد. در این جلسه که بیش از 5 ساعت به طول انجامید تمامی نقاط ضعف  و قوت کادر فنی در رقابت های هیوستون توسط تک تک اعضاء به نقد درآمد تا سرمربی تیم ملی پاسخگوی عملکرد فنی خود و شاگردانش در این دوره از رقابتهای باشد.

این نشست که با محوریت بررسی شرایط فنی تک تک وزنه برداران و کادر فنی تیم ملی در دوئل جهانی بود سرانجام پس از 5 ساعت گفت وشنود فنی نتایجی که در ادامه پیش رو یتان قرار می گیرد را به دنبال داشت.

((توکلی با قدرت به کارخود ادامه می دهد))

کمیته فنی پس از نقد عملکرد فنی حسین توکلی و تیم همراهش از زوایای مختلف، وضعیت تیم ملی  را  در امریکا خیلی صریح و بدون رو در بایستی با سرمربی تیم ملی بررسی کرده و ضمن بازگو کردن تمامی نقاط ضعف و کمبودهایی که توکلی و شاگردانش در این دوره از رقابتها به نمایش گذاشتند و خواستار تغییرنگرش کلی در پاره ای از مسایل فنی تیم ملی بزرگسالان که در راه رسیدن به المپیک قرار دارد، شدند. در نهایت ریاست فدراسیون بهمراه اعضاء کمیته فنی پس از شنیدن صحبتهای حسین توکلی تصمیم به ابقاء وی در سمت خود شدند. بر همین اساس توکلی همچنان بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان  به کار خود با قدرت ادامه می دهد.البته کمیته فنی بصورت دوره ای در حین برگزاری اردوهای تیم ملی در فواصل مختلف ضمن رویت برنامه های فنی سرمربی تیم ملی عملکرد وی را ارزیابی می کنند.

((اضافه شدن یک مشاور بلغاری به کادر فنی))

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری برای تقویت کادر فنی تیم های ملی در هر سه رده خصوصاً رده سنی بزرگسالان پیشنهاد اضافه شدن یک مشاور بلغاری با تجربه و کار کشته را در جلسه کمیته فنی مطرح کرد که در نهایت این پیشنهاد پس از بررسی فنی با اکثریت آراء به تصویب رسید.

لازم به توضیح است، حضور این مشاور بلغاری تنها به منزله تقویت فنی تیم ملی و به روز تر شدن برنامه های آماده سازی وزنه برداران ملی پوش در هر سه رده سنی است.

((13 وزنه بردار به اردوی المپیکی تیم ملی دعوت شدند))

حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بابت برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری اسامی 13 وزنه بردار مطرح کشورمان را برای بررسی به کمیته فنی معرفی کرد که در نهایت پس از تایید فنی عملکرد این وزنه برداران توسط رییس فدراسیون واعضای کمیته فنی با صدور مجوز برای حضور آنها در اردوی المپیکی تیم ملی موافقت شد.

بر همین اساس اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

1-بهداد سلیمی

2-بهادر مولایی

3- کیانوش رستمی

4- علی هاشمی

5- سهراب مرادی

6-محمدرضا براری

7-کیا قدمی

8- عماد باقری

9-مهدی میرزایی

10- ایوب موسوی

11- وحید خدادادی

12- یاسین باقری

13- حامد مجیدی

همچنین حضورسعید محمدپور در تیم ملی به نظریه قطعی پزشک متخصص در خصوص وضعیت نهایی آرنج مصدوم این وزنه بردار و شرایط آمادگی وی برای حضور و شرکت در اردوی تیم ملی بستگی دارد.

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.