پس از کسب 3 سهمیه المپیک و نایب قهرمانی جام جهانی/تکواندوکاران بامداد روز شنبه به ایران بازخواهند گشت

پس از کسب 3 سهمیه المپیک و نایب قهرمانی جام جهانی/تکواندوکاران بامداد روز شنبه به ایران بازخواهند گشت
تیم ملی تکواندوی کشورمان، پس از کسب سه مدال مسابقات فینال گرندپری، کسب سه سهمیه المپیک برای بازیهای ریودوژانیرو 2016 و عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جام جهانی، بامداد روز شنبه (21 آذرماه) به میهن اسلامی باز می گردد

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم ملی تکواندوی کشورمان که برای حضور در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی 2015 در مکزیک حضور داشت، با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات فینال گرندپری و عنوان ارزشمند نایب قهرمانی در مسابقات جام جهانی، ساعت یک بامداد روز شنبه (21 آذرماه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران بازخواهد گشت.

 


مدال طلای ایران در مسابقات فینال گرندپری توسط سجاد مردانی کسب شد، فرزان عاشورزاده به مدال نقره رسید و مسعود حجی زواره نیز مدال برنز را به گردن آویخت. ترکیب تیم جام جهانی کشورمان نیز که در این رقابتها موفق به کسب مدال نقره شد را آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و امید عمیدی تشکیل دادند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در پایان مسابقات فینال گرندپری و با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو در گروه مردان توانست سه سهمیه المپیک را برای بازیهای ریودوژانیرو 2016 توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی کسب کند.

هدایت تیم ملی ایران برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی بود.

 

 

 

۱۹ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.