کارگاه های آموزشی تغذیه ورزشی ویژه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی به المپیک ریو

کارگاه های آموزشی تغذیه ورزشی ویژه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی به المپیک ریو
بخش تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک کارگاه های آموزشی تغذیه ورزشی را جهت ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی به المپیک ریو برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به در پیش بودن مسابقات مهم المپیک و همچنین نظر به اهمیت دانش تخصصی تغذیه ورزشی در عملکرد ورزشکاران، بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد تا کارگاه های آموزشی تخصصی تغذیه ورزشی را در این مجموعه برگزار نماید.
این کارگاه ها جهت بهره مندی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان 16 فدراسیون که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده اند و یا مستعد کسب سهمیه می باشند طبق برنامه زمان بندی شده و به صورت متوالی تا اواخر تیرماه 1395 در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
در همین راستا بخش تغذیه آکادمی ملی المپیک با تنظیم و ارسال نامه ای به روسا و سرپرستان 16 فدراسیون کشتی، وزنه برداری، بوکس، جودو، تکواندو، شمشیربازی، تیراندازی، بسکتبال، فوتبال، هندبال، والیبال، شنا، قایقرانی، دوومیدانی، دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان از ایشان درخواست کرد تا نفرات منتخب و نیز مربیان و اعضای کادر فنی خود را جهت حضور و بهره مندی از کارگاه های ذکر شده اعلام نمایند.
 لازم به ذکر است طبق برنامه اعلام شده نخستین کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی با عنوان تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرین و مسابقه ویژه فدراسیون های کشتی، وزنه برداری، بوکس، جودو و تکواندو در تاریخ دوشنبه 23 آذرماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.