تمام بزرگان وارد بوستون شدند؛ تمرین مشترک تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با قهرمانان جهان و المپیک در آمریکا

تمام بزرگان وارد بوستون شدند؛ تمرین مشترک تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با قهرمانان جهان و المپیک در آمریکا
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به منظور حضور در رقابت های جایزه بزرگ آمریکا راهی این کشور شده است، تمرین مشترک با بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک که در قالب تیم های مختلف به این کشور سفر کرده اند را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، علاوه بر شمشیربازان ایران که در فاصله چند روز مانده به مسابقات جایزه بزرگ آمریکا در محل برگزاری این رقابت ها حاضر شده اند، اعضای دیگر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها مانند روسیه، چین، کره جنوبی، آلمان و همچنین بلژیک، اسپانیا و گرجستان نیز زودتر از زمان برگزاری مسابقات به آمریکا سفر کرده اند.

روز گذشته هم تمام قهرمانان المپیک و جهان در قالب تیم های مختلف وارد بوستون آمریکا شدند. حضور زودهنگام این تیم ها فرصتی برای تمرین مشترک میان ملی پوشان آنها فراهم کرده است.

در همین راستا از شمشیربازان اسلحه سابر ایران طی دو روز گذشته تمرین مشترک با اعضای تیم های آمریکا، روسیه، چین، کره جنوبی و آلمان را در دستور کار قرار دادند. آنها روز گذشته هم با شمشیربازان آمریکا، روسیه، چین،.بلژیک، اسپانیا و گرجستان تمرین بسیار خوبی برکزار کردند.

رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ آمریکا طی روزهای 22 و 23 آذرماه در دانشگاه هاروارد بوستون برگزار می شود. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران هستند که با هدایت پیمان فخری در این رقابت ها شرکت خواهند داشت.

 

 

۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.