در فرودگاه آمریکا انجام شد؛ استقبال رسمی سرمربی تیم ملی آمریکا از شمشیربازان ایران

در فرودگاه آمریکا انجام شد؛ استقبال رسمی سرمربی تیم ملی آمریکا از شمشیربازان ایران
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به منظور شرکت در یک دوره مسابقات جایزه بزرگ و گزینشی المپیک به آمریکا سفر کرده اند با استقبال سرمربی تیم ملی شمشیربازی این کشور در فرودگاه وارد آمریکا شدند.

 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، لازمه کسب امتیازات المپیکی بیشتر توسط شمشیربازان اسلحه سابر و بهبود جایگاه در رنکینگ جهانی، حضور در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا بود که از اعتبار بالایی در تقویم فدراسیون جهانی برخوردار است.

به همین منظور اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابربا ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری شنبه شب تهران را به مقصد آمریکا ترک کردند و پس از سفری تقریبا یک روزه به آمریکا رسیدند. نکته جالب اینکه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در فرودگاه آمریکا با استقبال رسمی سرمربی تیم ملی این کشور مواجه شد.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با روابط عمومی این فدراسیون ضمن تاکید بر این مطلب اظهارداشت: به هر حال شمشیربازی ایران در اسلحه سابر در حال حاضر از جایگاه بالایی درمیان جهانیان برخوردار است. این مسئله بر هیچ فردی و حتی سرمربی تیم ملی آمریکا پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: استقبالی که سرمربی تیم ملی آمریکا از شمشیربازان ایران داشت، نشان از جایگاه خوب ورزشکاران ما دارد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که شمشیربازان اسلحه سابر بتوانند با عملکرد موفق در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا و کسب امتیازات بالا از این رقابت ها، موقعیت خود را در رنکینگ جهانی بهبود بخشیده و چند قدم دیگر به المپیک نزدیک تر شوند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با هدایت پیمان فخری در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا شرکت می کند. این رقابت ها طی روزهای 22 و 23 آذرماه برگزار می شود.

۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.