سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛ سرپرست تیم فوتسال بانوان: صعود به دور دوم، آغاز راه است

سرپرست تیم فوتسال بانوان ایران با اشاره به صعود این تیم به دور دوم رقابت های فوتسال داخل سالن آسیا در ویتنام، گفت: این تازه شروع کار ایران است چرا که هدف اصلی ما حضور در بین تیم های برتر قاره است که بدون شک ملی پوشان کشورمان این توانایی و پتانسیل را دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"المیرا ثمینی پور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ،افزود: تیم ملی فوتسال دختران ایران در اولین مسابقه خود در بازی‌های داخل سالن آسیا در ویتنام موفق شد با حساب 6 بر یک از سد تیم قدرتمند ازبکستان بگذرد و با توجه به شرایط گروه خود راهی مرحله دوم این دوره از رقابت ها شود.
وی تصریح کرد: با احتساب این برد و با توجه به این که ازبکستان،‌ دو باخته شد، ایران توانست از گروه خود صعود کند و اکنون برای سرگروهی باید برابر تیم فوتسال بانوان ژاپن قرار بگیریم که این بازی روز دوشنبه برگزار خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با شکست این تیم به عنوان سرگروه راهی مرحله دوم شویم.
ثمینی پور گفت: در بازی مقابل ازبکستان همانطور که پیش بینی می کردیم آن ها به بازی فیزیکی روی آوردند اما چون بر روی این موضوع کار کرده بودیم، خوشبختانه با مشکل مواجه نشدیم.ژاپن نیز تیمی است که بازی تکنیکی را در دستور کار خود دارد.
وی افزود: روی این مسئله در تمریناتی که تاکنون پشت سر گذاشته ایم کار کرده ایم و مطمئن هستم نقشه های کادر فنی این تیم در مقابل ما به جایی نخواهد رسید و به یاری خدا و به لطف بانوان فوتسال ایران، تیم برنده لقب خواهیم گرفت و با اقتدار راهی دور دوم خواهیم شد.

 

۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.