با حضور رییس کمیته ملی المپیک و سفیر ایران در مکزیک؛ پاداش سهمیه گیران المپیک و کادر فنی اهدا شد

با حضور رییس کمیته ملی المپیک و سفیر ایران در مکزیک؛  پاداش سهمیه گیران المپیک و کادر فنی اهدا شد
از سوی کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و کلانتری سفیر ایران در کشور مکزیک پاداش سهمیه بگیران المپیکی تکواندو و کادر فنی آنها در محل سفارت ایران اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ملی پوشان و کادر فنی تکواندو ظهر روز گذشته بعد از برگزاری نماز جماعت و صرف ناهار از سوی رییس کمیته ملی المپیک مورد تقدیر قرار گرفته و پاداش المپیکی خود را دریافت کردند. در ابتدای این مراسم کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل تیم تکواندو ابراز داشت: انصافا وزارت امور خارجه کشور و سفارت خانه های ایران در خارج از کشور همکاری خوبی در اعزامهای ورزشی کشورمان داشته و همیشه قوت قلب جامعه ورزش بوده اند که جای تشکر دارد.

 

وی ادامه داد: هدف از حضور در این رقابتها دیدار با رییس فدراسیون جهانی  و طرح برخی مطالبات بحق تکواندو کاران کشورمان بود که در میادین مختلف بارها و بارها پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزار در آورده اند. لذا بر خود وظیفه دانستیم تا عرق این عزیزان خشک نشده از زحمات و تلاشهایشان تشکر کنیم و به همین دلیل با حضور سفیر محترم کشورعزیزمان پاداش کادر فنی و سهمیه بگیران المپیک را به آنها تقدیم می کنیم.

 

سپس سفیر ایران در مکزیک اعلام داشت: سفارت ایران در مکزیک برای هر گونه مراودات ورزشی با این کشور آمادگی لازم را دارد و حضور شما عزیزان در رقابتهای بین المللی باعث افتخار هر ایرانی در هر کجای جهان است.

 

همچنین پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن تشکر از  حضور رییس کمیته ملی المپیک در رقابتهای گرند پریکس و حمایت از تکواندو ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورمان همچون گذشته با سعی و تلاش و دعای خیر مردم مایه مباهات ملی و کشور عزیز گردند.

 

در خاتمه این نشست صمیمی پاداش سجاد مردانی، مسعود حجی زواره و کادر فنی تیم ملی تکواندو از سوی رییس کمیته ملی المپیک اهدا گردید. پیش از این پاداش عاشورزاده و خدابخشی از سوی کمیته ملی المپیک اهداء شده بود.
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.