سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛کنستانتین لاندا سرمربی تیم ملی شطرنج:شطرنج بازان ایرانی شایستگی کسب مدال در تمامی ماده ها را دارند

از عملکرد ملی پوشان شطرنج در بازیهای امروز رضایت کامل دارم چون آنها مقتدارانه برابر چین قهرمان جهان جنگیدند بطوریکه چینی ها پس از این برد در پوست خود نمی گنجیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیمک ؛کنستانتین لاندا سرمربی تیم ملی شطرنج کشورمان به خبرنگار اعزامی به بازیهای داخل سالن آسیا گفت ؛به رغم اینکه کشور چین قهرمان جهان است اما نمایندگان ما ترسی از مبارزه در برابر آنها به خود راه ندادند واز عملکرد بچه ها راضی هستم  چرا که نشان دادند می توان روی تکنیک و مهارت آنها حساب کرد.
وی در خصوص مسابقات انفرادی اظهار داشت: شطرنج بازان ایرانی جسارات لازم برای کسب موفقیت در عرصه آسیایی و جهانی را  دارند و با توجه به پتانسیل و توانمندیشان این امکان را به مربی می دهند تادر صورت لزوم یکی از آنها را جایگزین دیگری کند.
سرمربی تیم ملی شطرنج در پایان تصریح کرد: بچه ها در مسابقات امروز روحیه خوبی داشتند و در ادامه تلاش می کنند عنوان  شایسته ای برای ایران کسب کنند چرا که به شخصه معتقدم آنها شایستگی کسب مدال در تمامی ماده ها را دارند.

۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.