سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛ ترابیان: مربی اسپانیایی ژاپن، ایران را لیدر فوتسال آسیا می داند

فوتسال ایران لیدر و رهبر فوتسال آسیاست و ما باید این خودباوری را داشته باشیم که می توانیم در رده بانوان نیز به رده های بالای آسیا برسیم.

رییس کمیته فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران لیدر و رهبر فوتسال آسیاست و ما باید این خودباوری را داشته باشیم که می توانیم در رده بانوان نیز به رده های بالای آسیا برسیم.
عباس ترابیان با بیان مطلب فوق به خبرنگار ایلنا، در شهر هوشمینه گفت: ازبکستان یکی از قدرت های فوتسال آسیا است و اگر بانوان مان توانستند با نتیجه قاطع 6 بر 1 این تیم را در روز گذشته در بازیهای داخل آسیا شکست دهند بیانگر این واقعیت است که فوتسال بانوان ایران نیز همانند آقایان به رده های بالای آسیا نگاه می کنند.
ترابیان افزود: با صحبتی که در جمع تیم بانوان داشتند قبل از بازی با ازبکستان به آنها گفتم که شما باید باور کنید که می توانید همانند تیم فوتسال آقایان در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشید و این نکته را بازیکنان قبول کرده اند و به خودباوری رسیده اند و از این بابت است که ببنیم در بازی با ازبکستان واقعا یک بازی برتر را بانوان ما ارایه داده اند به گونه ای که بایست رعب و وحشت ژاپنی ها شده اند.
ترابیان گفت: فردا بانوان ما با ژاپن بازی دارند و ژاپنی ها نگران این هستند که چگونه بازیکنان خوب و تکنیکی ایران را مهار کنند با این وجود ما نباید مقرور شویم و با قدرت به مصاف این تیم برویم.
رییس کمیته فوتبال ایران اضافه کرد: سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال مردان ژاپن به من گفت که ایران چه بخواهد چه نخواهد لیدر فوتسال آسیاست و ما با الگوبرداری از فوتبال ایران تیم جوان شده ای را در رده پسران به ویتنام آورده ایم و من خوشحال می شوم که بازی تیم قدرتمند ایران را در رده بانوان هم می بینم.
ترابیان درباره حضور تیم های قدرتمند آسیا مانند تایلند و ژاپن در این بازی ها و در پاسخ به این سوال ایلنا که آیا آنها با تیم های اصلی خود آمدند گفت: البته ژاپن کمی جوان گرایی کرده است و بازیکنانی مانند اونو را از ترکیب خود کنار گذاشته چرا که مربی اسپانیایی این تیم اعتقاددارد که باید از ایران الگوبرداری کند.
و اما تایلند با تمام قوا پا به این مسابقات گذاشته و همه جا هم اعلام کرده اند که ما اینبار برای قهرمانی آمده ایم و می خواهیم جام قهرمانی را از ایران بگیریم با این وجود ما به نظر تایلندی ها احترام می گذاریم اما مطمئن باشید که ایران با همین تیم دوم خودش هم جام قهرمانی را به ایران خواهد آورد و اگر تایلند به فینال رسید در فینال به آنها خواهیم گفت: کدام تیم شایسته بردن جام قهرمانی فوتسال مردان است.
ترابیان در پایان اضافه کرد: البته بانوان مان هم برای رفتن روی سکو مبارزه می کنند و با این توانمندی و روحیه ای که من از آنها دیده ام حتما آنها هم بر روی سکو خواهند رفت.

۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.