مسابقات فینال گرندپری 2015 - مکزیک؛نشان ارزشمند برنز بر گردن مسعود حجی زواره

مسابقات فینال گرندپری 2015 - مکزیک؛نشان ارزشمند برنز بر گردن مسعود حجی زواره
تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان، با کسب مدال برنز مسابقات فینال گرندپری مکزیک 28.8 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، در ادامه پیکارهای تکواندوکاران وزن سوم مردان در مسابقات فینال گرندپری 2015، مسعود حجی زواره، از سد نماینده روس ها گذشت و به نشان برنز دست یافت. تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان، در نخستین گام این مسابقات رو در روی «دامون سانسوم» از انگلیس نایب قهرمان جهان 2015، قرار گرفت و پس از تساوی 5 بر 5، در راند طلایی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حجی زواره در ادامه با «آرون کوک» از مولداوی، نفر دوم رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز جهان در سال 2015، قهرمان 3دوره مسابقات اروپا و دارنده یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز گرندپری مبارزه کرد و در حالیکه تا ثانیه های پایانی در این مسابقه پیش بود اما با پاک شدن ضربه سه امتیازی او توسط داوران نتیجه را 4 بر 3 واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

او در ادامه برای کسب مدال برنز این رقابتها به مصاف «البرت گائون» از روسیه، که سال گذشته مدال طلای مسابقات فینال گرندپری 2014 را بدست آورده بود، رفت، که در یک مبارزه هوشمندانه توانست همانند مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی برنده از شیاپ چانگ خارج شود و بر سکوی سوم بایستد.

در این رقابتها که 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک مجاز به حضور هستند، 64 تکواندوکار زن و مرد از 28 کشور رقابت های خود را پیگیری می کنند و در پایان این مسابقات، نفرات اول تا ششم سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را بدست می‌آورند. تیم ملی تکواندوی کشورمان هم با صدرنشینی مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریودوژانیرو 2016 را در این وزن کسب کرده است.

 

 
 

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.