کیم بوخونسوف: هوشمندانه عمل خواهیم کرد ؛حدادی نماینده یک ملت در المپیک است

کیم بوخونسوف: هوشمندانه عمل خواهیم کرد ؛حدادی نماینده یک ملت در المپیک است
مربی روسی احسان حدادی می‌گوید احسان حدادی نماینده یک ملت در رقابت های المپیک است، بنابراین هوشمندانه عمل خواهیم کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی  المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی کیم بوخونسوف اظهار داشت: همه ایران از حدادی انتظار کسب نتیجه خوب و مدال خوشرنگ در رقابت های المپیک ریو را دارند و این انتظارات کمی احساس مسئولین ما را زیاد میکند. کار سختی در پیش رو داریم و باید پاسخگوی خواسته ملت قهرمان پرور ایران باشیم بنابراین باید کاملا هوشمندانه عمل کنیم.

 

وی ضمن قدردانی از کیهانی افزود: از رییس فدراسیون بخاطر مهیا کردن بهترین شرایط و امکانات مطلوب و شایسته یک ورزشکار المپیکی تشکر می‌کنم. او دوومیدانی را خوب می فهمد و دلسوزانه و عاشقانه کار می‌کند.این امر برای ورزش مادر یک ملت حسن بزرگی است.

 بوخونسوف خاطرنشان کرد: با دقت زیادی تمریناتی را که حدادی می‌دهم دنبال می‌کنم و دوست دارم او مدال بگیرد. میدان بزرگ و سرنوشت سازی در پیش روست. با وضعیتی که الان داریم اگر حدادی در 20 مارچ موفق به پرتاب بالای 65 شود نشان از پیشرفت او دارد.بعد از شرکت در مسابقات گرند پری قطر، حضور پر قدرت در رقابت های باشگاه ها جزو برنامه های ما خواهد بود. ما باید قبل زا رقابت های المپیک در حدو 10 مسابقه خوب بدهیم تا با آمادگی کامل در المپیک حتضر شویم.

۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.