مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان - دریاچه آزادی؛نفرات برتر مسافت 1000 متر مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان - دریاچه آزادی؛نفرات برتر مسافت 1000 متر مشخص شدند
با برگزاری رقابت های فینال مسافت 1000 متر، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان عصر ادیروز 8 آذرماه در دریاچه آزادی دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان که از صبح امروز 8 آذرماه در دریاچه آزادی آغاز شده است، امروز عصر با برگزاری رقابت های فینال مسافت 1000 متر در 4 ماده ادامه پیدا کرد و نفرات برتر این مواد مشخص شدند.
در کایاک یکنفره بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان مدال طلا، ساجده تبریزی از تهران مدال نقره و گلناز غضنفریان از مازندران مدال برنز کسب کردند.
در کایاک یکنفره جوانان ساغر خاقانی از تهران، صدف مقدم پور از توابع تهران و مریم رمضان خواه از مازندران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در کایاک دونفره بزرگسالان هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان مقام اول، ساجده تبریزی و مائده طهماسبی از تهران مقام دوم و هستی قپانوری و ماندانا میرزاده از کرمانشاه مقام سوم را بدست آوردند.
در کایاک دونفره جوانان راسپینا قوی دل و ساغر خاقانی از تهران، نرجس کارگرپور و نازنین الهیاری از گیلان و صدف مقدم پور و رومینا خانجانی از توابع تهران رده های اول تا سوم را بدست آوردند.
این رقابت ها صبح امروز 9 آرذماه با برگزاری رقابت های مسافت 500 متر دنبال می شود.

۹ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.