دومین اجلاس وزرای ورزش کشورهای آسیایی ؛وزیر ورزش پاکستان : از پیشنهاد ایران برای تاسیس دبیرخانه مرکزی حمایت می کنم

دومین نشست وزرای ورزش کشورهای آسیایی در ایران می تواند باعث گسترش روابط بین کشورها گردد مضاف بر آنکه از پیشنهاد ایران برای تاسیس دبیر خانه مرکزی حمایت می کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، حسین شاه جیلانی ، وزیر ورزش پاکستان در ادامه تصریح کرد : این نشست می تواند نقش بسزایی در صلح و ثبات و گسترش ورزش داشته باشد و همانطور که می دانید گسترش ورزش می تواند نقش موثری در برطرف کردن تروریست در این کشور داشته باشد.
وی ادامه داد : پیام ما در این اجلاس که با حضور نمایندگان اکثر کشورهای آسیایی برگزار شده تعهد ما به صلح از طریق ورزش است .
 وزیر ورزش پاکستان ضمن اشره به توانمندی این کشور در برخی رشته ها می گوید : پاکستان در رشته های کریکت ، اسکواش و کبدی از پتانسیل بالایی برخوردار است و خوشحال می شود که مربیانش را در اختیار کشورهای دیگر بگذارد.
جیلانی افزود : در سال 2007 به شدت قوانین وادا را دنبال می کردیم  همچنین در حوزه ورزش های قهرمانی همچون کشتی و رزمی سرمایه گذاری مطلوبی کرده و از پیشنهاد ایران برای تاسیس دبیرخانه مرکزی حمایت می کنیم .
وی در ادامه اظهار داشت برای گسترش ورزش وتقویت روابط کشورها آمادگی داریم در حوزه منابع انسانی و مدیریتی همکاری خوبی با اتحادیه وزرای ورزش آسیا داشته باشیم .

۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۶:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.