شمشیربازی قهرمانی کشور؛ بهترین‌های انفرادی و تیمی اسلحه سابر بانوان معرفی شدند

شمشیربازی قهرمانی کشور؛ بهترین‌های انفرادی و تیمی اسلحه سابر بانوان معرفی شدند
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اسلحه سابر بانوان برگزار و طی آن بهترین‌های شرکت‌کننده در دو بخش انفرادی و تیمی این رقابت‌ها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه دیدارهای انفرادی و تیمی اسلحه سابر بانوان برگزار شد و طی آن بهترین‌های شرکت‌کننده در این بخش از رقابت‌ها معرفی شدند.

بر این اساس و در روز نخست مسابقات که به برگزاری دیدارهای انفرادی اختصاص داشت، در پایان رقابت میان بیش از 40 بازیکن شرکت‌کننده، نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی از استان‌های یزد و گیلان در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. ضمن اینکه فرناز صفوی‌زاده همراه با پریماه برزگر از دو استان یزد و البرز نیز عنوان مشترک سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش تیمی که با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف برگزار شد، گیلان در رده نخست قرار گرفت و تهران به عنوان دوم دست یافت. عنوان مشترک سومی نیز به تیم‌های البرز و یزد اختصاص پیدا کرد.

با برگزاری دیدارهای انفرادی و تیمی اسلحه سابر بانوان، پرونده مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در سال جاری به پایان رسید. در چارچوب این رقابت‌ها و طی 2 هفته گذشته دیدارهای انفرادی و تیمی اسلحه‌های فلوره و اپه مردان و زنان در ارومیه برگزار شد، ضمن اینکه رقابت‌های اسلحه سابر مردان نیز در تهران برگزار شده بود.

۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.