تحقق رویاها با بازی در المپیک ریو؛‌ستاره دنیای بسکتبال خود را با لیونل مسی مقایسه می کند

تحقق رویاها با بازی در المپیک ریو؛‌ستاره دنیای بسکتبال خود را با لیونل مسی مقایسه می کند
برترین بازیکن لیگ حرفه ای بسکتبال (NBA) که پیش از این در بازی های المپیک حضور نداشته،‌ امیدوار به بازی در ریو 2016 است. او خود را با مسی ستاره دنیای فوتبال مقایسه می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛استفن کری که برترین بازیکن حاضر در لیگ حرفه ای NBA به شمار می رود،‌ سبک بازی خود را با لیونل مسی در دنیای فوتبال مقایسه می کند. کری نه تنها در لیگ NBA بلکه در دنیای بسکتبال به عنوان بهترین بازیکن فعلی شناخته می شود. او به تازگی از آرزوی بازی در المپیک ریو 2016 صحبت کرده است.
گارد 27 ساله که فصل قبل ارزشمندترین بازیکن لیگ NBA شده بود،‌همراه با تیم ملی آمریکا در سال های 2010 و 2014 به قهرمانی جام جهانی بسکتبال رسید؛‌اما در ترکیب تیم قهرمان المپیک لندن 2012 انتخاب نشده بود.
کری در صحبت با رسانه های بین المللی گفت:‌" برای حضور در المپیک 2016 هیجان زده ام. تجربه بازی در المپیک رویایی است که به تحقق می پیوندد. تجربه المپیک ریو با توجه به فرهنگ برزیل،‌ تنها یک بار در زندگی اتفاق می افتد."
در صورت صعود گلدن استیت به فینال،‌ این بازیکن 3 هفته فرصت استراحت پیدا می کند و پس از آن باید به جمع بازیکنان المپیکی بپیوندد.
او درباره شباهت های خود با لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین می گوید:‌" هر دوی ما سبک خلاقی داریم که از حسی خاص در زمان ورود به زمین بسکتبال یا فوتبال بر می خیزد. من تلاش می کنم در زمین با استفاده از هر دو دستم بازی کنم،‌ حرکات کراس اور انجام دهم و خلاقیتی در بازی داشته باشم که قطعا مسی هم همین کار را در زمین فوتبال می کند."
وی ادامه می دهد:" عاشق بازی مسی هستم. زمانی که تلویزیون، مسی را نشان می دهد،‌ همه روی او میخکوب می شوند. به خاطر اینکه وقتی او توپ را لمس می کند،‌ چیز خاصی در زمین اتفاق می افتد. همه این نوع استعداد را تحسین می کنند."


۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.