تیم ملی هندبال در میان استقبال رئیس کمیته ملی المپیک وارد کشور شد

تیم ملی هندبال در میان استقبال رئیس کمیته ملی المپیک وارد کشور شد
تیم ملی هندبال کشورمان که در رقابتهای قاره ای کسب سهمیه المپیک با شایستگی بعنوان ناب قهرمانی دست یافت و نتوانست بطور مستقیم جواز حضور در المپیک ریو را بدست آورد در میان استقبال کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک وارد کشور شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای ملی پوشان هندبال کشورمان ابراز داشت: اصل حضور من به این دلیل است که این تیم از نگاه مردم  قهرمان بوده و تلاش‌های این تیم قابل تقدیر است. آنها مقابل تیم‌هایی به میدان رفتند که با بیشترین هزینه بهترین‌های دنیا را به خدمت گرفتند. مشخص است که انسجام در این تیم باعث شد تا نتیجه خوبی کسب شود.
وی افزود: این انسجام نشان داد که پتانسیل بالایی در هندبال وجود دارد. قطر تیم خوبی بود و تفاوت زیادی با تیم ما داشت ما بازی اول را با اختلاف 15 گل باختیم، اما در بازی دوم این اختلاف به 9 گل رسید. البته فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی از دست رفت و اگر این اتفاق نیفتاده بود، نتیجه متفاوت می‌شد.
هاشمی در خاتمه برای مجموعه فدراسیون و ملی پوشان  هندبال در دیگر رقابتهای پیش رو ابراز موفقیت کرد.
در مراسم استقبال از تیم ملی هندبال اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و حسن مسجدی رییس کمیته فرهنگی مرکز نظارت نیز حضور داشتند.

۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.