کیومرث هاشمی:رستمی با نقره خود کار بزرگی کرد و امید را به اردو باز گرداند

کیومرث هاشمی:رستمی با نقره خود کار بزرگی کرد و امید را به اردو باز گرداند
رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است ارزش مدال نقره رستمی در رقابتهای جهانی هیستون کمتر از طلا نبود چرا که امید را به این تیم باز گرداند و از طرفی اینکه رییس فدراسیون جهانی اعلام داشت سهراب مرادی شرایط حضور در رقابتهای بین المللی پیش رو از جمله المپیک را بدست آورده است می تواند عامل انگیزشی خوبی برای کادر فنی و اردو نشینان محسوب شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کیومرث هاشمی در خصوص عملکرد رستمی گفت:مسابقات را بطور زنده پیگیری می کنم و اتفاقا از دلاوری و روحیه جنگندگی کیانوش لذت بردم او آنقدر خوب و غیرتی وزنه زد که هر ایرانی از هر جای دنیا به او افتخار می کند.

وی ادامه داد:اقدام او برای مهار وزنه 219 کیلو گرم که  هم مدال طلا و هم رکورد دنیا را می توانست به همراه داشته باشد خیلی ارزشمند بود ضمن اینکه به اعتقاد من او وزنه 218 کیلو گرمی را نیز بدون خطا  مهار کرد ومدال طلا حقش بود که البته در این زمینه کارشناسان باید نظر بدهند ولی از نظر ما کیانوش طلایی بود.

هاشمی ضمن آرزوی موفقت برای سایرملی پوشان کشورمان اظهار داشت:کیانوش یکی از امیدهای اصلی ایران در بازیهای المپیک ریو خواهد بود که قطعا در آنجا با انگیزه تر و قویتر ظاهر خواهد شد تا به حقش که طلای المپیک است برسد او با مدالش امید را به اردوی تیم ملی باز گرداند تا سایر ملی پوشان نیز با انگیره بالایی بر روی تخته بروند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:از آنجاییکه تمام هدف ورزش کشور حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک است و بالطبع در این زمینه می بایست از تمامی پتانسیل و داشته های مان بهره ببریم حضور سهراب مرادی در کنار ملی پوشان اعزامی به رقابتهای بین المللی خود می تواند عامل انگیزشی خوبی برای اردو نشینان باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:وزنه برداری در کنار کشتی و تکواندو سه رشته اصلی و الویت کمیته ملی المپیک در بحث حمایت و پشتیبانی هستند که قطعا در مدت زمان کم باقی مانده این حمایت بیشترهم خواهد شد.تمام تلاش مجموعه کمیته ملی المپیک بر این است که نفرات اعزامی بتوانند در بهترین شرایط تمرینی و اردویی خود را برای حضور در بازیهای المپیک 2016آماده کنند.

 

۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.