پایان رقابت 77 کیلویی ها درهیوستن بدون کسب امتیاز برای کاروان وزنه برداری ؛تقیان حذف شد!

پایان رقابت 77 کیلویی ها درهیوستن بدون کسب امتیاز برای کاروان وزنه برداری ؛تقیان حذف شد!
رسول تقیان ملی پوش دسته 77 کیلوگرم کشورمان که درحرکت یکضرب موفق به ثبت وزنه 158 کیلوگرم شده بود،دردوضرب با 3 بار ناکامی در مهار وزنه های 193 (دوبار)، و 194 کیلوگرم (1بار) ازگردونه رقابتهای جهانی ناباورانه حذف شد تا پس از جابر بهروزی او نیز دومین وزنه بردارحذف شده تیم ملی وزنه برداری کشورمان لقب بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری ؛ رسول تقیان از ایران ، چینان وونگ از تایلند ، ویکتور گیتزاز روسیه ،محمد ایهاب از مصر،کیم کوانگ از کره شمالی ،نجات رحیموف از قزاقستان ،رجب اف از ترکمنستان ، ایوان کلیم از بلاروس ، یونگ سو و لیائوجان لیو از کشور چین ، کاراپتیان و مارتیروسیان ازارمنستان و کریستف رامیک از لهستان 13 وزنه برداری بودند در گروه (آ) هشتادویکمین دوره مسابقات جهانی وزنه برداری 2015 امریکا برای کسب عناوین قهرمانی این دوره به مصاف با یکدیگر رفتند.

رسول تقیان که در یکضرب با مهار وزنه 158 کیلوگرمی دهم شده بود،دردوضرب با سه بار ناکامی در مهار وزنه های 193 و 194 کیلوگرم از گردونه رقابتها حذف شد تا با کنار رفتن او از دور رقابتها کار کاروان وزنه برداری ایران را برای روزهای آتی و کسب سهمیه المپیک 2016 سخت تر از قبل شود.

در این وزن  لیائو وزنه بردار مطرح و عنواندار جهان و المپیک کشور چین نیز با سه بار ناکامی در مهار وزنه 201 کیلویی مثل تقیان از گردونه جهانی حذف شد تا چینی ها هم از داشتن وزنه بردار اوتی بی بهره نمانند.

درپایان رقابت دوضرب و مجموع دسته 77 کیلوگرم وزنه بردار قزاق ها با ثبت رکورد 207 و مجموع 372 کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد. وزنه بردار آذربایجانی ها از گروه ب با ثبت وزنه 203 کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی و نقره دوضرب را به خود اختصاص داد ووزنه بردار کشور مصر پس از سالها این کشور را با ثبت وزنه 201 کیلوگرم عنوان سومی دوضرب را کسب کرد.

درمجموع نیز وزنه بردارقزاق ها با 372 کیلوگرم قهرمان دسته 77 کیلوگرم شد،وزنه بردار کره شمالی نیز با همین مجموع و اختلاف وزن درجایگاه نایب قهرمانی جهان ایستاد و درنهایت وزنه بردار مصری ها با مجموع 363 کیلوگرم جایگاه سوم جهان را بدست آورد.

۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.