انوشیروانی: تمرینات این مرحله تا دی ماه بطول می انجامد

انوشیروانی: تمرینات این مرحله تا دی ماه بطول می انجامد
دور جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور با دعوت از ۱۸ وزنه بردار جوان کشور در کمپ تیم های ملی وزنه برداری پیگیری می شود که در این رابطه انوشیروانی سرمربی تیم ملی گفت: تا دی ماه اردوی تیم ملی جوانان ادامه دارد که هیچ وزنه برداری به اردو دعوت نمی شود و در پایان این مرحله از تمرینات رکورگیری از ملی پوشان بعمل خواهد آمد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ سجاد انوشیروانی بابیان این مطلب تصریح کرد: در این دوره وزنه برداران جدیدی به اردو دعوت نخواهد شد و در پایان طی رکورگیری که از ملی پوشان بعمل خواهد آمد پنج الی شش نفر از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد و در صورت لزوم یک الی دو نفر به جمع ملی پوشان اضافه می شوند. اردوی تیم ملی جوانان پس از وقفه یک هفته ای از نیمه دی ماه با حضور12وزنه برداراز سر گرفته می شود و تا مسابقات جهانی جوانان جهان سال ۲۰۱۶ ادامه می یابد.

نائب قهرمان المپیک لندن در خصوص مبارزه با دوپینگ در تیم ملی وزنه برداری جوانان تاکید کرد: ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی، از لحاظ مبارزه با مواد ممنوعه به شدت تحت مراقبت می باشند و با قدرت با دوپینگ مبارزه خواهیم کرد.

همچنین فراز رامهرمزی و وحید ربیعی مربیان تیم ملی جوانان انوشیروانی را در این اردو یاری می کنند.

لازم بذکر است مسابقات جهانی جوانان جهان سال ۲۰۱۶ پس از سلب میزبانی از کشور تونس بعلت نا امنی های اخیر ، خرداد ماه سال آینده در کشور گرجستان برگزار خواهد شد.

۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.