سرمربی تکواندو کره‌جنوبی: پیشرفت ایران در رده های پایه بسیار چشمگیر است

سرمربی تکواندو کره‌جنوبی: پیشرفت ایران در رده های پایه بسیار چشمگیر است

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛یم ملی نوجوانان کره جنوبی در دو گروه دختران و پسران برای برپایی اردویی مشترک با تکواندوکاران نوجوان کشورمان با حضور در ایران، به مدت 14 روز در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو ایران با هوگوپوشان کشورمان تمرین کرد و پس از آن به کره جنوبی بازگشت. «کم سو وان» سرمربی تیم ملی نوجوانان کره گفت: یکی از برنامه هایمان در سال 2015 سفر به ایران و برگزاری این اردو بود تا به این وسیله به تجربیات تکواندوکارانِ مان اضافه شود.

«کم سو وان» افزود: برای اولین بار است به ایران می‌آییم. فکر نمیکردم در ایران محلی برای مبارزه و تمرین درچنین سطح بالایی وجود داشته باشد. من به همراه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی شاهد مسابقات لیگ تکواندوی ایران هم بودیم و باید بگویم پیشرفت ایران در رده های پایه نوجوانان و جوانان بسیار چشمگیر است و لیگ تکواندوی ایران نیز با کیفیت بسیار بالایی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی به حضور یوسف کرمی قهرمان اسبق تکواندوی کشورمان در تمرینات اشاره کرد و گفت: حضور کرمی به عنوان مربی در این اردو بسیار مفید بود. او تجربیات خوبی داشت و بازیکنان ما از آموزش های او استفاده کردند. از فدراسیون تکواندوی ایران سپاسگزارم. تمام لحظات حضور ما در ایران برایمان خاطره انگیز بود.

۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.