مسابقات جهانی وزنه برداری - امریکا ؛درپایان حرکت دوضرب دسته 62 کیلوگرم ؛عسگری شانزدهم شد

مسابقات جهانی وزنه برداری - امریکا ؛درپایان حرکت دوضرب دسته 62 کیلوگرم ؛عسگری شانزدهم شد
آغاز حرکت دوضرب مجید عسگری اگرچه توام شد با عدم مهار وزنه 152 کیلوگرمی اما ملی پوش کشورمان درحرکت دوم خود موفق شد این وزنه را به راحتی بالای سر برده و به پرواز درآورد.درنهایت نیز عسگری در این حرکت فقط به همان وزنه بسنده کرد تا قبل از مسابقه دسته ( آ ) عنوان شانزدهمی این وزن را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ مجید عسگری ملی پوش 62 کیلویی کشورمان که برای رسیدن به مسابقات جهانی مشکلات متفاوتی ازجمله پارگی عضله دست و نیز طی کردن یک پروسه طولانی برای اخذ ویزای امریکا را پشت سرگذاشت، و تنها موفق شد در امریکا و قبل ازآغاز مسابقه اش فقط یک جلسه تمرین کند،درروز مسابقه وبا مهار وزنه 122 کیلویی درحرکت یکضرب خود موفق شد با شروع حرکت دوضرب پس از یک بار ناکامی در مهار وزنه 152 کیلوگرمی  درمرتبه دوم این وزنه را مهار کرده و چشم به ثبت وزنه ای سنگین تر در حرکت سوم دوضرب خود داشته باشد.

عسگری در سومین حرکت دوضرب خود وزنه 165 کیلویی را درخواست کرداما نتوانست این وزنه را لیفت کند.بنابراین با توجه به ناکامی وزنه بردار کشورمان درمهار این وزنه عسگری درمجموع با ثبت 274 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد و فعلا درجایگاه شانزدهم قرار دارد.در این وزن وزنه بردار ژاپنی ها در جایگاه نخست قرار گرفت.

لازم به ذکر است عسگری در حرکت یکضرب این گروه نیز باثبت وزنه 122 کیلوگرم تا قبل از آغاز مسابقه گروه ( آ ) رتبه هفدهم جدول امتیازی این وزن را به خود اختصاص داد.

گفتنی است فردا جابربهروزی ملی پوش شایسته تیم ملی وزنه برداری کشورمان دردسته 69 کیلوگرم راس ساعت 25/21 دقیقه بوقت محلی هیوستن درگروه (ب) روی تخته رفته و با رقبای خود در این وزن به رقابت می پردازد.

۱ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.