جواد محمدی مربی استعدادیابی رشته روئینگ؛طی اولین مرحله استعدادیابی 8 پاروزن نوجوان شناسایی شدند

جواد محمدی مربی استعدادیابی رشته روئینگ؛طی اولین مرحله استعدادیابی 8 پاروزن نوجوان شناسایی شدند
مربی استعدادیابی روئینگ پس از انجام تست متمرکز استعدادیابی روئینگ عنوان کرد: پس از حضور در استان ها و شناسایی افراد مستعد، بهترین نفرات برای انجام مرحله نهایی تست به تهران دعوت شدند و در پایان 8 پاروزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اردو این تیم متشکل از نفرات منتخب به زودی در بندرانزلی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛جواد محمدی با اشاره به استعدادیابی تیم روئینگ به منظور آماده سازی برای مسابقات المپیک نوجوانان اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت تشکیل تیم نوجوانان به عهده من گذاشته شد با فراخوان استان های سراسر کشور، خواستیم که نفرات برگزیده خود را معرفی کنند و با حضور مستقیم در تمام استان ها و اندازه گیری شاخص های از پیش تعیین شده بهترین نفرات شناسایی شدند.
وی ادامه داد: پس از طی این مراحل 28 آبان ماه تست نهایی استعدادیابی در دریاچه آزادی انجام شد و بهترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. البته این آخرین مرحله تست نخواهد بود و از این پس هر 3 یا 4 ماه تست گیری ها را تکرار می کنیم. با هماهنگی که در فدراسیون انجام شده نهایتا 6 نفر برای تیم المپیک نوجوانان که در سال 2018 برگزار می شود، آماده خواهند شد که این تعداد متشکل از بهترین ها خواهد بود. یعنی 6 نفری که در اردو باقی می مانند برترین هایی هستند که در این رده سنی در کشور شناسایی شده اند.
محمدی ضمن قدردانی از استان هایی که همکاری خوبی را در این مرحله از استعدادیابی با تیم استعدادیاب فدراسیون داشتند بیان کرد: خوشبختانه از تمام استان هایی با ما در این زمینه همکاری داشتند در 8 نفر نهایی حضور دارند. البته امیدوار هستیم با دیگر هیات های قایقرانی که در مرحله اول به هر دلیل موفق به همکاری با آن ها نشدیم در مراحل بعدی ارتباط خوبی برقرار کنیم و تیم ملی که در نهایت تشکیل خواهد شد حاصل زحمت همه استان های کشور باشد.
این مربی روئینگ تصریح کرد: 8 نفری که نهایتا به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می شوند از استان های زنجان، تهران، کرمانشاه، گیلان و همدان هستند که با صلاحدید فدراسیون اردو ها را در بندرانزلی با همکاری هیات قایقرانی گیلان آغاز خواهیم کرد.
محمدی در پایان تاکید کرد: خدا را شکر امینی رئیس فدراسیون نگاه خوبی به مقوله استعدادیابی دارند و حمایت خوبی از ما انجام می شود و امیدواریم در نهایت با همکاری همه بخش های مسئول و هیات های قایقرانی موفق به تشکیل تیم قدرتمندی شویم.

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.