در میان استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک؛تیم های ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین و ووشو وارد کشور شدند

در میان استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک؛تیم های ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین و ووشو وارد کشور شدند
تیم های ملی جانبازان و معلولین تیرو کمان و ووشو بامداد امروز در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولین ورزشی و خانواده های قهرمانان وارد تهران شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی تیر اندازی با کمان معلولین کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند موفق به کسب 5 نشان رنگارنگ شدند.در این رقابتها زهرا نعمتی تیرانداز معلول کشورمان قبل از شروع رقابتهای معلولین توانست در رقابتهای آسیایی برای نخستین بار سهمیه المپیک ریو را بدست  آورد و در ادامه سهمیه پارالمپیکی خود را نیز تکرار کرد تا نامش در تاریخ ورزش کشورمان ماندگار شود.
نعمتی بعد از کسب سهمیه المپیک به همراه تیم ملی تیرو کمان به کشور بازنگشت تا بتواند در رقابتهای آسیایی پارالمپیکی نیز شرکت کرده و سهمیه پارالمپیک را در کنار مدال طلای این رقابتها از آن خود کند.
درمراسم استقبال از کمانداران شاهرخ شهنازی ضمن تقدیر از ورزشکاران تیم ملی تیرو کمان برای آنها در بازیهای پارالمپیک آرزوی موفقیت کرده و کار زهرا نعمتی در کسب هر دو سهمیه المپیک و پارالمپیک ریو را ستودنی و ارزشمند دانست.

هچنین ساعاتی پس از ورود تیم ملی تیرو کمان تیم ملی ووشو کشورمان نیز که بعنوان نایب قهرمانی جهان(ساندا)در اندونزی دست یافته بودند وارد فرودگاه امام خمینی(ره)شدند و مورد استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک قرار گرفتند.

شهنازی ضمن تبریک نایب قهرمانی ساندا و درخشش بانوان کشورمان در این رقابتها عنوان داشت:ووشو همواره در رقابتهای قاره ای و جهانی مایه مباهات ما بوده و در رقابتهای جهانی حتی نیمی از طلای کشورمان را بانوان بدست آوردند که نشان از آینده ای درخشان برای این رشته در بخش بانوان دارد.

در استقبال از تیم های ملی تیراندازی باکمان معلولین و تیم ملی ووشو رباب شهریان نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده حضور داشتند.

۲۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.