سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛ سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال بانوان:کسب عنوان قهرمانی دشوار اما غیر ممکن نیست

باید بازی به بازی پیش برویم و هدف نهایی خود را هم قهرمانی قرار دهیم و اگر در این مسیر دشواری که حرکت می کنیم مشکل خاصی نباشد می توان به کسب یک عنوان در خور توجه امیدوار بود.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از پیروزی برابر ازبکستان در سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا  گفت: من از نتیجه راضی هستم اما بازیکنان ما به دلیل هیجان زدگی و بازی خشن ازبکها نتوانستند آن بازی خوب و روان خود را ارائه کنند.
خانم لیدو میلا در جمع خبرنگاران ایرانی و خارجی افزود: در هر حال ما نتیجه خوبی گرفتیم و باید این پیروزی را فراموش کنیم و از هم اکنون بایستی به فکر بازی روز دوشنبه برابر ژاپن باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با ژاپن هم به فکر پیروزی خواهید بود یا خیر گفت: ما در همه بازیها باید به پیروزی فکر کنیم و باید در بازی با ژاپن با استفاده از فیزیک مناسب بدنی برابر این تیم هم پیروز شویم تا به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شویم.
وی با بیان این مطلب که کسب عنوان قهرمانی دشوار اما غیر ممکن نیست گفت: باید بازی به بازی پیش برویم و هدف نهایی خود را هم قهرمانی قرار دهیم و اگر در این مسیر دشواری که حرکت می کنیم مشکل خاصی نباشد می توانم به کسب یک عنوان در خور توجه امیدوار باشم.
وی گفت: شما توجه کنید که بازیکنان ایرانی با اعتقادات قلبی و اسلامی خود با پوشش کامل بازی می کنند ولی با تلاش مضاعف تلاش می کنند که حس برتری جویی خود را نسبت به تیم های حریف نشان دهند و من همانند همه آسیایی ها تیم خودم را از این بابت تحسین می کنم.

۹ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.